64112-1

تأمین نیاز مشتریان خرد اولویت شرکت فولاد متیل است

مدیرعامل شرکت فولاد متیل در گفت‌وگو با ایراسین:

تأمین نیاز مشتریان خرد اولویت شرکت فولاد متیل است

مدیرعامل شرکت فولاد متیل در حاشیه نشست سالیانه هم اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی در جهت تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی گفت: تامین نیاز مشتریان خرد در استان‌ها یکی از اولویت‌های در دستور کار فولاد متیل است که معاون فروش فولاد مبارکه نیز در این زمینه قول همکاری داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فولادمتیل، نشست سالیانه هم اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی برای تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی و با محوریت فروش داخل استان، فروش به تولیدکننده، خرده فروشی و ارائه خدمات به آن‌ها برگزار شد.

محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل شرکت فولاد متیل در حاشیه این در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، اظهار کرد: فولاد متیل به منظور توسعه شاخص‌های مربوط به حوزه فروش فولاد مبارکه از جمله خرده‌فروشی خدمات و توزیع مویرگی محصولات در نقاط مختلف کشور برنامه‌ریزی‌های مختلفی را داشته که اجرای این برنامه‌ها در دستور کار است.

ارائه خدمات به قطعه سازان خودرو و تامین سازه‌های نیروگاه‌های خورشیدی

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها توسعه خدمات به قطعه‌سازان خودرو و خدمات مربوط به سازه‌های مختلف از جمله سازه‌های نیروگاه‌های خورشیدی است که فعالیت‌ها در این زمینه آغاز شده و امیدواریم بتوانیم این خدمات را بیش از پیش به صنعت کشور ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد متیل اضافه کرد: همچنین برنامه‌هایی برای برگزاری نشست‌هایی با مشتریان کوچک هر استان داریم تا با جذب و شناسایی نیازها و انتظاراتشان بتوانیم نیازهای آن‌ها را برطرف کنیم.

یکپارچه‌سازی مراکز خدماتی فولاد مبارکه در استان‌ها در دستور کار است

وی با بیان اینکه تأمین نیاز مشتریان خرد در استان‌ها یکی از اولویت‌های در دستور کار فولاد متیل است، گفت: همچنین اهداف و استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در این هلدینگ مبنی بر یکپارچه‌سازی مراکز خدماتی تبیین شده که با به‌روزرسانی مراکز خدماتی محقق خواهد شد.

تاجمیر ریاحی با بیان اینکه فولاد متیل در اکثر استان‌های کشور مرکز خدماتی دارد و با اضافه شدن مراکز آتیه فولاد در حال حاضر تعداد استان‌های تحت پوشش ما به ۲۲ عدد رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز فولاد متیل بر استان‌هایی است که مراکز خدماتی ما در آن استان‌ها وجود دارد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *