photo_2023-11-20_17-15-55

جلسه گردهمایی مشتریان شرکت آهن و فولاد اصفهان

با حضور مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل برگزار شد؛

جلسه گردهمایی مشتریان شرکت آهن و فولاد اصفهان

گردهمایی مشتریان شرکت آهن و فولاد اصفهان با حضور محمد تاجیمرریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، ابراهیم دادخواه تهرانی معاون راهبردی و امور شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل و جمعی از مدیران واحد فروش مبارکه و تعدادی از مشتریان آهن و فولاد اصفهان در این شرکت برگزار شد.

محمد تاجیمر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در ابتدای این جلسه اظهار کرد: پیشرفت صنعت کشور به همت همه صنعتگران کشور رقم خورده است و جا دارد از همه این عزیزان که مجدانه برای سربلندی ایران عزیزمان تلاش می‌کنند به نوبه خود تشکر کنم.

وی گفت: فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین حامیان صنعت کشور در همه شرایط سخت و دشوار گذشته، تاکنون یاری‌گر و حامی جریان تولید در کشور و در کنار صنعتگران بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: فولاد مبارکه طی سال‌های گذشته علی‌رغم تحریم‌ها موفقیت‌های متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده و امروز از شرکت‌های پیشگام در حوزه تولید محصولات فولادی تخت به شمار می‌رود که این اتفاق باعث شکوفایی بسیاری از صنایع از جمله صنایع نفت و گاز و بسیاری از صنایع دیگر شده است.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که طی سال‌های گذشته این شرکت علاوه بر تحریم، با محدودیت‌های محتلفی از جمله کمبود انرژی در فصول مختلف سال دست و پنجه نرم می‌کند.

تاجمیرریاحی ادامه داد: صنعت فولاد یکی از صنایع مادر محسوب شده و از جمله صنایع پیشران کشور به شمار می‌رود و وجودش در تار و پود و جریان زندگی ما حس می‌شود. فولاد مبارکه نیز به عنوان بزرگترین فولادساز غرب آسیا و شمال آفریقا همواره تلاش کرده تا همبستگی خود را با صنایع پایین‌دستی خود به خوبی رقم بزند.

وی تأکید کرد: در این راستا هلدینگ فولاد متیل که عمری به اندازه فولاد مبارکه دارد امروز برای تحقق این موضوع با 11 مرکز خدماتی در کنار صنعتگران کشور است و بنابر سیاست‌های فولاد مبارکه قصد دارد مراکز خدماتی خود در سراسر کشور را به 21 مرکز افزایش داده و خدمات خود را از نظر کمی و کیفی برای صنایع کوچک و متوسط که مخاطبان اصلی مراکز خدماتی هستند ارتقاء دهد.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل عنوان کرد: ما معتقدیم برای بهبود خدمات و توسعه آن، تقویت ارتباط با مشتریان برای آگاهی از نیازهای روز آن‌ها امری ضروری به شمار می‌رود و به همین خاطر برنامه‌های مختلفی را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده‌ و به دنبال گسترش پل‌های ارتباطی خود برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات مشتریان هستیم.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *