performance-meeting-image2

گردهمایی مدیران و کارشناسان بازرگانی شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد متیل

با حضور مدیرعامل و معاون راهبردی و امور شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل برگزار شد؛

گردهمایی مدیران و کارشناسان بازرگانی شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد متیل

جلسه گردهمایی مدیران و کارشناسان بازرگانی شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد متیل با حضور محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل و ابراهیم دادخواه تهرانی معاون راهبردی و امور شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل برگزار شد.

محمد تاجمیرریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در این جلسه اظهار کرد: امروزه بازار فولاد در کشور و دنیا شرایط خاص خود را دارد و به طور مثال، بازار مقاطع طویل به خاطر شرایط عرضه و تقاضا، به بازاری رقابتی تبدیل شده است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود بازار مقاطع تخت نیز در آینده نزدیک به بازاری رقابتی تبدیل می‌شود که به همین خاطر باید برای شرایط آینده آمادگی‌های لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: مدیران بازرگانی در این بین نقش مهمی را ایفا می‌کنند و به همین خاطر با به اشتراک‌گذاری تجارب این عزیزان می‌‌توانیم مسیرهای خوبی برای آینده خود ترسیم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: گام‌های مختلفی برای ارتقاء خدمات مراکز در راستای افزایش سودآوری و کسب هر چه یبشتر رضایت مشتریان برنامه‌ریزی شده که امیدواریم همه این گام‌ها، هلدینگ فولاد متیل را به عنوان الگویی موفق در زمینه شبکه فروش محصولات فولادی تبدیل کند.

ابراهیم دادخواه تهرانی معاون راهبردی و امور شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل نیز در این جلسه ضمن تشریح اهداف برگزاری چنین برنامه‌هایی به تشریح فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی هلدینگ و اقدامات بهبودی و اصلاحی برنامه‌ریزی شده در امور بازرگانی پرداخت.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *