IMG_20230909_195815_444-scaled

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل عنوان کرد: خودباوری؛ مقدمه رسیدن به تعالی سازمانی است

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل گفت: ما باید به این باور برسیم که می‌توانیم متعالی باشیم و فولادمبارکه این موضوع را با شرکت در جایزه تعالی اروپا و کسب جایزه در دو سال متوالی ثابت کرد که می‌تواند در این زمینه افتخارآفرین باشد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل به نقل از ایراسین، محمد تاج‌میر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در همایش سفیران تعالی شرکت‌های فولاد مبارکه که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه با همکاری هلدینگ فولاد متیل برگزار شد، اظهار کرد: تعالی سازمانی یکی از مفاهیمی است که طی سال‌های گذشته در کشورهای پیشرفته پیاده‌سازی شده و طی سال‌های گذشته مدل‌هایی از آن نیز وارد کشور ما ایران شده است.

وی گفت: البته تعالی سازمانی در دین مبین اسلام نیز تعریف شده و رویکردهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شده که هم در زمینه‌های فردی و هم در زمینه‌‌های اجتماعی مطرح می‌شود و نمونه بارز آن برنامه مدون شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان برای سنجش اعمال است. در مدل‌های سازمانی نیز به همین شکل است و ارزیابی‌ها به صورت کوتاه‌مدت و بلند مدت انجام می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: به طور کلی یکی از مشکلات ما در حوزه تعالی سازمانی، نبود خودباوری است که گاهی ما را دچار چالش می‌کند. ما باید به این باور برسیم که می‌توانیم متعالی باشیم و فولادمبارکه این موضوع را با شرکت در جایزه تعالی اروپا و کسب جایزه در دو سال متوالی ثابت کرد که می‌تواند در این زمینه افتخارآفرین باشد.

وی خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تعالی سازمانی است و این شرکت بیش از 20 سال است که در این زمینه با پیاده‌سازی مدل‌های مختلفی این موضوع را محقق کرده و همواره به دنبال بهبود آن در حوزه‌های مختلف بوده است که امروز قرار است این مدل‌ها به شرکت‌های زیرمجموعه منتقل شده و در آن‌ها پیاده‌سازی شود.

تاجمیر ریاحی تصریح کرد: در همین راستا هلدینگ فولاد متیل نیز طی سال گذشته اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده و به دنبال شرکت در جایزه‌ ملی تعالی سازمانی در سال جاری برای محک زدن اقدامات خود در بحث تعالی است.

وی تأکید کرد: امیدواریم مسیری که فولادمبارکه از گذشته و از بدو تأسیس شروع کرده و طی سال‌های گذشته انجام و در سال‌های جاری آن را ادامه داده، با آموزش به سفیران تعالی در شرکت‌های زیرمجموعه نیز پیاده شده تا بتوانند اتفاقات خوبی را در سطح گروه فولادمبارکه رقم بزنند.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *