IMG_20230910_091919_212

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در گفت‌وگو با ایراسین عنوان کرد؛ آمادگی فولاد متیل برای نقش‌آفرینی در پروژه‌‌های احداث نیروگاه خورشیدی، صنعت خودرو و لوازم خانگی

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل از آمادگی این هلدینگ برای نقش‌آفرینی در پروژه‌‌های احداث نیروگاه خورشیدی، صنعت خودرو و لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در حاشیه همایش سفیران تعالی شرکت‌های فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: هلدینگ فولادمتیل طبق استراتژی‌های تعیین شده از سوی فولاد مبارکه و هیئت مدیره محترم، تغییراتی را در ادامه فرایندهای فعالیت خود انجام داده و در زمینه تعالی نیز به دنبال برداشتن گام‌هایی بلند و استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های زیرمجموعه است.

وی گفت: با بررسی‌های انجام شده، شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ متیل پتانسیل‌های خوبی دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانیم خدمات خود را به مشتریان مختلف از جمله فولادمبارکه توسعه دهیم و در همین راستا به دنبال ایجاد تغییرات و ساماندهی مراکز خدماتی این شرکت هستیم تا بهره‌وری را در کل مجموعه ارتقاء دهیم.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: فولاد متیل علاوه بر فعالیت‌های جاری به دنبال اجرای پروژه‌های جدید با استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه است که از جمله آن می‌توان به پروژه تولید ساخت سازه‌های مربوط به پنل‌های نیروگاه خورشیدی اشاره کرد. با توجه به اینکه مهم‌ترین بخش تولید این سازه‌ها، ورق‌های فولادی، برش و خمکاری آن‌ها هستند فولاد متیل می‌تواند در زمینه‌ پروژه‌های ساخت نیروگاه‌های خورشیدی در سراسر کشور حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: افزایش خدمات مربوط به صنعت خودرو و لوازم خانگی یکی دیگر از اهداف ما در هلدینگ فولاد متیل است تا بتوانیم در نهایت شاهد فعال شدن هر چه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ در سراسر کشور باشیم.

تاج‌میر ریاحی تصریح کرد: با توجه به طرح‌های توسعه‌ جدید در صنعت فولاد کشور طی سال‌های گذشته، بازاری رقابتی را طی سال‌های آینده شاهد هستیم که فولاد متیل در زمینه‌های تجاری و حضور در کشورهای منطقه نیز برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده تا تولید و فروش محصولات فولاد مبارکه با قوت بیشتری انجام شود.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *