IMG-20220519-WA0004

در بازدید مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل از شرکت فولاد سدید ماهان مطرح شد؛ امکان استفاده بهینه از ظرفیت‌های فولاد سدید ماهان در پروژه‌های فولادمبارکه

روز گذشته مهندس رضا حیدری، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل از شرکت فولاد سدید ماهان بازدید به عمل آورد و تاکید داشت: باید استفاده بهینه از ظرفیتهای استان کرمان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مهندس حیدری ضمن بازدید از کارگاه‌ها، خطوط تولید و پروژه‌های در دست ساخت شرکت فولاد سدید ماهان بر تمرکز بر حوزه بازاریابی و فروش و استفاده بهینه از ظرفیتهای استان در راستای سیاستهای فولاد مبارکه تاکید کرد.

یکی دیگر از مواردی که در این دیدار مطرح شد، درخصوص امکان استفاده شرکت فولاد مبارکه از ظرفیت شرکت سدید ماهان در ساخت سازه های فلزی بود. چرا که فولاد مبارکه نیازمند سوله‌های فلزی است؛ حال باتوجه به میزان توانمندی قابل قبول و خوشنامی فولاد سدید ماهان، شرکت فولاد مبارکه می‌تواند به جای استفاده از پیمانکار بیرون از مجموعه، میزان نیاز خود به سازه‌های فلزی را از طریق شرکت فولاد سدید ماهان تامین کند.

همچنین در این بازدید ضمن توجه به بازاریابی و فروش در راستای سیاستهای فولادمبارکه، به استفاده از ظرفیت‌های استان کرمان به ویژه منطقه سیرجان نیز تاکید شد.

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *