Polish_20220521_211420616

در نشست مشترک مدیران فولاد متیل و آتیه فولاد عنوان شد: متیل و آتیه بازوان توانمند فولادمبارکه اند

در نشست مشترک مدیران عامل شرکت‌های فولاد متیل و آتیه فولاد که در محل شرکت فولادمبارکه برگزار شد زمینه‌های همکاری بین دو شرکت بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، در این نشست مهندس رضاحیدری مدیرعامل هلدینگ فولادمتیل ضمن تشکر از مهندس سعیدبخش بابت پذیرش دعوت، با اشاره به ظرفیت‌های فولاد متیل و آتیه فولاد، این دو شرکت را بازوان توانمند فولادمبارکه دانست و حضور دو تن از مدیران فولادمبارکه در کرسی مدیریت دو شرکت را فرصتی ارزشمند برای توسعه برشمرد.

مهندس حیدری اقدام موثر فولادمبارکه در اجرای پروژه معماری سازمانی را ضرورت این گروه برای استفاده از همه ظرفیت ها و جلوگیری از فعالیت های موازی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با تعیین ماموریت کلیه شرکت‌های تابعه تمرکز بر فعالیت ها بیشتر شود.

در این نشست مهندس سعیدبخش هم ضمن تشکر از پیشنهاد برگزاری نشست توسط مدیرعامل فولادمتیل بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در گروه تاکید کرد و آمادگی خود را برای تعریف پروژه‌های مشترک با فولادمتیل اعلام داشت.

وی همچنین، دوره کنونی مدیریت فولادمبارکه را فرصتی استثنایی برای توسعه دانست و همدلی بین مدیران شرکت‌های زیرمجموعه فولادمبارکه را عامل موثر در این توسعه دانست.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *