4343

برگزاری جلسه هم اندیشی فولاد مبارکه و انجمن فولاد آذربایجان

 

جلسه هم‌اندیشی میان رییس هیات مدیره فولادمبارکه و هیاتی متشکل از مدیران ارشد فولاد مبارکه با انجمن فولاد آذربایجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، دکتر محسن صالحی‌نیا رییس هیات مدیره شرکت فولادمبارکه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جلسه تاکید کرد: استراتژی فولادمبارکه تامین نیاز مشتریان در سراسر کشور و ارائه خدمات، همچنین تامین نیاز هرچه بیشتر برای صنایع پایین‌دست از جمله صنایع کوچک است و در راستای تحقق این امر، مقرر شد تا سهمیه مناسبی برای شرکت فولاد سهند آغاز اختصاص یابد تا بتواند تامین بهتری برای صنایع کوچک داشته باشد.

مهندس رضا حیدری معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه در این جلسه گزارشی از چگونگی تولید محصولات در فولادمبارکه، تنوع محصولات قابل عرضه و برنامه‌های توسعه آینده به منظور تامین هرچه بهتر نیاز مصرف کنندگان فولادی ارائه کرد.

در ادامه مهندس محمد تاج‌میر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولادمتیل سیاست‌ها، استراتژی و اهداف آینده این هلدینگ را به منظور افزایش ارائه خدمات در مراکز خدماتی از جمله استان آذربایجان شرقی مطرح کرد و در نهایت مقرر شد به منظور ارائه خدمات بهتر به شرکت‌های تولیدی در این استان و پشتیبانی در زمینه تامین کالا برای این شرکت‌ها، در آینده جلسات مشترکی بین شرکت‌های تولیدی استان و نماینده فولادمتیل در آذربایجان شرقی برگزار و زمینه همکاری و افزایش خدمات در این استان فراهم شود. همچنین برنامه‌ریزی به منظور رفع موانع و مشکلات در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه که نمایندگان شرکت‌های عضو انجمن فولاد آذربایجان حضور داشتند، ضمن ارائه نقطه نظراتشان درخصوص سهمیه‌بندی انجام شده محصولات فولادی در این استان، درخواست‌های خود را مطرح کردند که از جمله مهم‌ترین آنها، افزایش عرضه محصولات فولادمبارکه، بهبود در ارائه خدمات و کنترل قیمت بود.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *