20230726_140549-1

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در بازدید از شرکت آهن و فولاد اصفهان مطرح کرد: ایجاد هم‌افزایی مراکز خدماتی و تکمیل چرخه خدمات در اولویت هستند

 

 

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل از بخش‌های مختلف شرکت آهن و فولاد اصفهان به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مهندس محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم و قدردانی از تلاش‌های مجموعه آهن و فولاد اصفهان در ادامه اظهار کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت آهن و فولاد اصفهان اتصال به خط ریلی کشور است که موجب شده امکان حمل ریلی به شرکت فراهم شود و هزینه‌های حمل و نقل به این شرکت را کاهش داده و شرایط را برای تبدیل این مرکز به باراندازی مناسب برای محصولات فولاد مبارکه و حتی محصولات وارداتی تسهیل کرده است.

وی با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی تعداد مشتریان مراکز خدماتی  در تمام مراکز طی دو سال گذشته، آمار مشتریان مراکز خدماتی را پنج هزار مشتری اعلام کرد و گفت: رشد فروش طی سال گذشته بیانگر توانایی و توانمندی مراکز خدماتی بوده و لازم است این توسعه خدمات پس از ارزیابی در استان‌های بزرگ و صنعتی نیز اجرا شود.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل ادامه داد: با توجه به موقعیت مکانی آهن و فولاد اصفهان انتظار می‌رود با توسعه و کامل‌تر شدن تجهیزات، این شرکت به یکی از مرکز خدماتی نمونه فولاد متیل تبدیل شود و به طور کامل تمامی خدمات مورد نیاز را برای تمامی صنایع ارائه کند.

مهندس تاجمیر ریاحی افزود: راهبرد و هدفگذاری تعریف شده برای مجموعه فولاد متیل، تکمیل کردن سبد کالایی مراکز خدماتی است و حتی برای محصولاتی همچون پروفیل، تیرآهن و میلگرد، تمامی خدمات مورد نیاز آنها ارائه شود که البته برای اجرایی شدن این کار ضمن نیاز به سرمایه‌گذاری جدید، خطوط کارگاهی نیز باید بروزرسانی شوند.

وی تصریح کرد: اکنون با یکپارچگی مراکز خدماتی در هلدینگ متیل لازم است تا مراکز خدماتی هم افزایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا ضمن تحقق ماموریت پیش‌بینی شده فولاد مبارکه برای مراکز خدماتی یعنی ارائه بهترین خدمات به مشتریان فولادمبارکه، سودآوری بیشتری برای  هلدینگ فولاد متیل نیز ایجاد شود.

به گفته مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، اکنون نیز با تصمیم مدیریت ارشد گروه فولاد مبارکه، تمام مراکز خدماتی این گروه زیر چتر فولاد متیل قرار گرفته‌اند و اکنون ۲۵ مرکز خدماتی در داخل کشور و ۲ مرکز خدماتی در خارج از کشور در حال فعالیت داریم و حتی می‌توانیم از خدمات مورد نیاز خود در کشورهای همسایه استفاده کنیم؛ همچنین در کنار این موضوع واردات محصولات فولادی را نیز در برنامه‌های خود تعریف کنیم که برای انجام این کار لازم است تا برنامه‌ریزی یکپارچه در فولاد متیل انجام شود.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل با بیان توانمندی‌های قابل توجه متخصصان ایرانی به ویژه در عرصه تولید، یکی از زمینه‌های جهاد تبین را ایجاد خودباوری در جامعه و به ویژه جوانان دانست و افزود: با معرفی توانمندی‌های موجود و تولیدات نوآورانه در شرکت‌ها باید”نمی توانیم”  از همه ذهن‌ها پاک شود و با ایجاد خودباوری و ارائه خدمات مناسب برای مشتریان به ویژه مشتریان کوچک، توسعه پایدار همراه با نوآوری را رقم بزنیم؛ چراکه فولاد در تار و پود زندگی روزمره تنیده شده و خدمات و محصولات ما در همه چیز و همه جا نقش دارند.

مهندس مظفر حاجیان مدیرعامل آهن و فولاد اصفهان نیز ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با ارائه گزارش کامل از این شرکت، به مزیت‌ها و نقاط قوت و پیشرفت آن اشاره کرد و گفت: شرکت آهن و فولاد اصفهان با توجه به دارا بودن انبارهای روباز و وجود ظرفیت واردات 150 هزارتنی، آماده انجام خدمات انبارداری برای فولاد مبارکه و تخلیه و بارگیری روزانه 6 هزار تن محصول از طریق جاده‌ای و ریلی است. همچنین طرح توسعه‌ای نیز برای آهن و فولاد اصفهان تدوین شده است. از سوی دیگر مطالعات لازم برای ساخت پایه‌های پنل خورشیدی، نوسازی و توسعه خطوط تکمیل خدمات فولادی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است در پایان این نشست، به شرکت کنندگان در مسابقه عاشورای حسینی شرکت آهن و فولاد اصفهان هدایایی اهدا شد.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *