به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مهندس محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی صادر کرد:

«إِنْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ دِینٌ وَ کُنْتُمْ لَا تَخَافُونَ الْمَعَادَ فَکُونُوا أَحْرَاراً فِی دُنْیَاکُم»

عاشورا نماد آزادگی است و امام حسین (ع) سرور آزادگان؛ چراکه ایشان برای روشنگری و جلوگیری از تحریف دین جدش حضرت محمد مصطفی(ع) پرچم جهاد خود را برافراشت و تبیین را آغاز کرد. البته جهاد ایشان چند بعدی بود و تنها بخشی از آن در مسیر روشنگری فکری و جهاد تبیین قرار داشت بود و به واسطه همین امر، خداوند تمامی عالم امکان را در اختیار حسین‌بی‌علی (ع) نهاده و دست ایشان برای شفاعت جهان بشریت گشاده است.

امروز ما نیز می‌توانیم با الگو گرفتن از سیره امام حسین (ع) و حمایت و خدمت‌رسانی به صنایع تولیدی کشور در جهت به ثمر نشستن توانمندی‌های موجود و حرکت در مسیر جهاد تبیین که از نظر مقام معظم رهبری نیز مهم‌ترین عرصه جهاد در این زمانه  است، گام برداریم و کشور عزیزمان ایران که طی سال‌های اخیر مورد تحریم‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و… قرار گرفته را با صلابت و قدرت در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

در نهایت بنده فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به‌تمامی مسلمانان و عاشقان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به همکاران گرامی خود در گروه فولاد مبارکه به ویژه هلدینگ فولاد متیل تسلیت عرض می‌کنم. امید آنکه که جهاد تبیین ما گامی در راستای تعجیل قیام مهدی موعود(ع) باشد.