photo5702255670-1

در بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه از آهن و فولاد اصفهان مطرح شد؛ شناسایی و تامین حداکثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها، در دستور کار مراکز خدماتی قرار گیرد

 

 

مدیرعامل فولادمبارکه و تعدادی از معاونین این شرکت، از شرکت آهن و فولاد اصفهان به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولادمبارکه ضمن بررسی روند فعالیت کارگاه تولید شرکت آهن و فولاد اصفهان، بر توسعه و استفاده از ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و افزود: لازم است برنامه‌ریزی جهت توسعه خدمات، تولید و استفاده از ظرفیت‌های این مرکز خدماتی در دستور کار قرار گیرد. همچنین شناسایی پتانسیل موجود در بازار مصرف‌کنندگان ورق‌های فولادی و تامین نیاز آنها در سطح استان اصفهان که اکثر آنها واحدهای کوچک تولیدی هستند از دیگر وظایف آهن و فولاد اصفهان است که باید برنامه‌ریزی لازم را برای آن داشته باشد.

در ادامه این بازدید و طی جلسه‌ای که با حضور مهندس رضا حیدری معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه و تیم زیرمجموعه این معاونت و مدیران آهن و فولاد اصفهان تشکیل شد، مهندس حیدری نیز ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه فولاد متیل و شرکت آهن و فولاد اصفهان، اظهار کرد: استفاده بهینه از پتانسیل‌های شرکت آهن و فولاد اصفهان نسبت به ۲سال گذشته قابل قبول است. ما نیز در معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه حمایت خود از مراکز خدماتی را اعلام می‌کنیم؛ از سوی دیگر با توجه به اینکه مدیرعامل فولادمبارکه، ماموریت مهم مدیریت تمامی مراکز خدماتی را به هلدینگ فولاد متیل و مدیریت جدید آن واگذار کرده، فرصت فوق العاده‌ای برای این هلدینگ ایجاد شده تا بتواند از ظرفیت‌های موجود در جهت هم افزایی به نحو احسن استفاده کند.

وی ادامه داد: همچنین انتظار می‌رود هلدینگ فولاد متیل مراکز خدماتی خود را فعالتر از همیشه وارد عمل کند و ظرفیت‌های خاموش مراکز خدماتی را به مدار فعالیت بازگرداند؛ در این مسیر نیز فولاد مبارکه حمایت لازم را از مراکز خدماتی خواهد داشت.

معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه از بخش مدیریت فروش داخلی فولاد مبارکه خواست تا نیازهای مراکز خدماتی را تجمیع کرده و بعد از بررسی کارشناسی در فولادمبارکه و صحه سنجی نیازهای مراکز خدماتی هر استان، میزان نیاز مراکز به محصول مشخص شود تا حداکثر تخصیص محصولات فولادی برای مراکز انجام شود.

مهندس حیدری تجمیع طرح‌های توسعه مراکز زیرمجموعه فولاد متیل را یکی دیگر از اقدامات مهم این مجموعه دانست و افزود: در طرح‌های توسعه باید امکان سرمایه‌گذاری مجدد وجود داشته باشد؛ چراکه مدیرعامل فولادمبارکه نیز همواره بر توسعه کمی،کیفی و متوازن، استفاده از ظرفیت‌های موجود و توسعه خدمات در ابعاد مختلف را که مهم‌ترین آن توسعه سرمایه‌های انسانی است، تاکید کرده‌اند؛ این امر نیز با برنامه‌ریزی در جهت آموزش پرسنل محقق می‌شود و در نهایت در خدمت توسعه سازمان قرار می‌گیرند. همچنین تقویت کار گروهی یکی دیگر از مواردی بود که معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه بر آن تاکید کرد.

 

مهندس یونس حمزوی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه، ضمن امیدواری بر همکاری و یکپارچگی بیشتر برای داشتن آینده‌ای بهتر، اظهار کرد: با توجه به مدیریت قابل قبول مدیرعامل شرکت آهن و فولاد اصفهان، این مجموعه یکی از مراکزی است که می‌توان در آینده از ظرفیت‌هایش در استان،همچنین سطح کشور استفاده کرد؛ از نقاط قوت آهن و فولاد اصفهان، اتصال به خط ریلی و نزدیکی به فولادمبارکه و استفاده از افراد خبره و با تجربه فولاد مبارکه است؛ چراکه فولادمبارکه همچون دانشگاه بسیار بزرگی است و انتقال تجربیات فولادی در یک شرکت خدماتی قطعا نتیجه قابل قبولی به همراه خواهد داشت.

مهندس مجید فخاری مدیر برنامه‌ریزی، فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه نیز در این جلسه اظهار کرد: شاخص‌های توزیع ( خرده فروشی، فروش در استان، فروش محصول به مصرف‌کنندگان واقعی ) شرکت آهن و فولاد اصفهان در سطح مناسبی قرار دارد؛ همچنین شاخص‌های ابلاغی به طور کامل اجرا شده و امکان فروش محصولات و توزیع آن با رعایت این شاخص‌ها فراهم است.

مهندس مظفر حاجیان مدیرعامل آهن و فولاد اصفهان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شرکت آهن و فولاد اصفهان، گفت: خدمات این شرکت در سال گذشته بیش از ۲ برابر سال‌های پیش بوده و طبق توانسنجی و خودسنجی انجام شده مبنی بر ظرفیت تخلیه و بارگیری ۶هزارتن در یک روز، شرکت فولاد مبارکه می‌تواند از ظرفیت‌های شرکت آهن و فولاد اصفهان استفاده کند و انبارش محصولات فولادی را در آینده به این شرکت واگذار کند.

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *