IMG_9537-1

مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه مراسم انتصاب مدیرعامل جدید فولاد متیل به ایراسین خبر داد: تمرکز روی توسعه فعالیت مراکز خدماتی در داخل و خارج کشور

 

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: یکی از تصمیمات گرفته شده در مجموعه فولاد مبارکه ایجاد تمرکز در مدیریت مراکز خدماتی گروه جهت گسترش خدمات و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است؛ از این رو توسعه فعالیت این مراکز خدماتی در داخل و خارج کشور با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: رویکرد اصلی ما در مراکز خدماتی، هم راستا با سایر فعالیت‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و توسعه کمی و کیفی متوازن بوده است. در این حوزه هلدینگ فولاد متیل ماموریت دارد از طریق مراکز خدماتی توسعه و عرضه محصولات را در داخل و خارج کشور رقم بزنند.

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته با حضور آقای حیدری به عنوان مدیرعامل این شرکت، گام‌های خوبی در این راستا برداشته شد.

طیب نیا افزود: انتظار داریم با انتصاب محمد تاجمیر ریاحی که از مدیران متخصص و متعهد مجموعه فروش و بازاریابی فولاد مبارکه است، به واسطه اهمیتی که برای مراکز خدماتی و تمرکزشان قائل هستیم، کلیه مراکز خدماتی گروه فولاد مبارکه با شدت بیشتری روند توسعه خود را پیگیری کنند.

طیب نیا تصریح کرد: تصمیم داریم از امروز با تمرکزبخشی به مدیریت مراکز خدماتی گروه، گسترش خدمات، استفاده بیشتر و حداکثری از ظرفیت‌های موجود و توسعه فعالیت این مراکز خدماتی در داخل و خارج کشور را با شدت بیشتری دنبال کنیم.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *