یونس حمزوی، مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه و عضو هیئت مدیره فولاد متیل گفت: در 2 سال اخیر شاهد تشکیل یک تیم کاملا منسجم و همدل از مدیران ارشد تا رده‌های پایین‌تر در شرکت فولاد متیل بودیم که تداوم این همدلی، یکی از رمزهای موفقیت متیل در آینده خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، یونس حمزوی، مدیر برنامه ریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه و عضو هیات مدیره فولادمتیل در پی برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد متیل با بیان این مطلب افزود: موضوع سرمایه‌های انسانی شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد، این درحالیست که به خوبی می‌دانیم هر مجموعه‌ای اگر یک تیم منسجم و کامل داشته باشد به نتایج بهتری دست پیدا می‌کند‌.

وی افزود: در 2 سال اخیر و با تغییر رویکرد مدیریت در شرکت فولاد مبارکه و به دنبال آن شرکت فولاد متیل، شاهد تغییرات مثبت در این مجموعه بودیم که در نهایت باعث شد تا یک تیم کاملا منسجم از مدیران ارشد تا رده‌های پایین‌تر در شرکت فولاد متیل داشته باشیم. چراکه با تغییر رویکرد در مدیریت مجموعه فولاد متیل و همچنین ابلاغ سیاست‌های جدید شرکت مادر (فولادمبارکه) منجر شد تا مسیر رو به رشد و توسعه در فولاد متیل هموار شود و سرمایه های انسانی این مجموعه نیز که اکثریت آنها جوان و توانمند هستند در این راه قدم بردارند و به سوی تعالی شرکت فولاد متیل به پیش روند.