مدیرعامل شرکت فولاد ساخت جنوب از افتتاح و راه اندازی دفتر نمایندگی این شرکت که از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل و عامل فروش محصولات تولیدی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان در خوزستان است، در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد ساخت جنوب، اخلاق محمدیان با اشاره به ضرورت تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع کوچک از منابع درون استانی اظهار کرد: کشف بازارهای هدف در استان‌های جنوبی کشور مانند استان بوشهر از جمله اهداف میان مدت این شرکت بوده که خوشبختانه با راه اندازی دفتر نمایندگی؛ تا حدود نسبتا  قابل توجهی این هدف محقق شده است.

وی درخصوص محصولات و خدمات قابل ارائه و بازار مدنظر در استان بوشهر نیز گفت: کویل و ورق گرم، کویل و ورق سرد، کویل گالوانیزه، ورق‌های پوشش سقف، کلاف رنگی، محصولات اسیدشویی از جمله خدمات قابل ارائه در صورت تقاضای مشتریان بوشهر است که کلیه فعالان در حوزه صنایع فلزی، بتنی، فولادی و آهن آلات در بوشهر می‌توانند با صرف زمان و هزینه کمتر؛ مواد اولیه مورد نیاز خود را بواسطه دفتر نمایندگی این استان تهیه کنند.

بر اساس این گزارش؛ دفتر نمایندگی فروش محصولات فولاد ساخت جنوب در استان بوشهر در خیابان مطهری، نرسیده به چهارراه باهنر، مجتمع پارسه، طبقه 3 واحد 11 واقع شده است.