434

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در مجمع شرکت آهن و فولاد اصفهان مطرح کرد: تلاش فولاد متیل، توسعه مراکز خدماتی و سودآوری آنها بوده است

 

 

امروز (28فروردین ماه) مجمع عمومی عادی سالیانه دو شرکت آهن و فولاد اصفهان و فولاد درخشان اراک با حضور مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل برگزار شد و بر شفافیت و توسعه در انجام امور مراکز خدماتی این هلدینگ تاکید گردید.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مهندس رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل با بیان اینکه در سال 1401 شعار شفافیت و توسعه سرلوحه فعالیت‌های هلدینگ فولاد متیل بوده است در ادامه افزود: طی سال گذشته تمام تلاش فولاد متیل بر این بود که شرکت‌های گروه حداکثر سود را حاصل کنند که خوشبختانه در این زمینه شاهد بودیم شرکت‌های آهن و فولاد اصفهان و فولاد درخشان اراک توانستند در این مسیر گام‌های روبه جلو بردارند.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده توسط شرکت فولاد مبارکه برای شرق استان اصفهان، فرصت خوبی پیش روی شرکت‌های گروه به ویژه آهن و فولاد اصفهان وجود دارد تا به سمت اجرای طرح‌های توسعه‌ای حرکت کنند.

مهندس حیدری افزود: هلدینگ فولاد متیل در سال گذشته 15 طرح توسعه‌ای برای شرکت‌های گروه تدوین کرده است که اکثر آنها تا پایان 1402 به ثمر خواهند رسید.

گفتنی است در مجامع برگزار شده امروز (28فروردین 1402) معاونت راهبردی و امورشرکت‌ها، معاونت مالی اداری و سرمایه‌های انسانی و مدیران شرکت فولاد متیل، مدیران عامل شرکت صنایع آهن و فولاد نور و فولادگستر یزد، حسابرس قانونی و کلیه سهامداران این شرکت‌ها نیز حضور داشتند و در نهایت صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 به تصویب مجمع رسید.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *