جلسه تدوین اهداف و استراتژی شرکت فولاد متیل با حضور سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه و مدیرعامل هلدینگ فولادمتیل، مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک سازمان، مدیران و اعضای کمیته تحول این مجموعه در آخرین پنجشنبه سال 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مهندس رضا حیدری سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه و مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در این جلسه اظهار کرد: هلدینگ فولاد متیل که وظیفه فروش محصولات فولاد مبارکه را برعهده دارد، لازم است در 2 بخش تمرکز بیشتری داشته باشد. به این ترتیب که در گام نخست در حوزه فروش، احیای فروش شبکه داخلی را توسط سرویس سنترها در پیش گیرد و در گام بعدی به سمت افزایش رضایت مشتریان محصولات فولادمبارکه حرکت کند.

وی تصریح کرد: هلدینگ فولاد متیل بازوی اجرایی معاونت فروش شرکت فولاد مبارکه در حوزه خرده فروشی است. بنابراین لازم است تا هلدینگ فولاد متیل ضمن مشخص کردن مسیر فعالیت‌های خود در سال‌های پیش رو، به شرکت فولاد مبارکه در رسیدن به اهداف و افق چشم انداز این مجموعه در بخش فروش کمک برساند، چراکه برای رسیدن به اهداف تعریف شده برای فولادمبارکه در افق 1410 و افزایش درآمد، لازم است تا در کنار روند روبه رشد تولید، تامین مواد اولیه، زنجیره فروش ( بخش فروش داخلی- خرده فروشی و صادرات ) نیز حرکت چابک و چالاک داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ فولادمتیل افزود: در این زمینه، نقش شرکت‌های گروه فولاد مبارکه همچون فولاد متیل بیش از پیش پررنگ شده و خوشبختانه اکنون انگیزه ارائه خدمات در شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل افزایش پیدا کرده و می‌توان گفت یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای این مجموعه، ایجاد همدلی بین کارکنان و همراهی و یکپارچگی در اهداف بین شرکت‌های گروه است.

به گفته مهندس حیدری، در حال حاضر شاهد تلاش برای استقرار سیستم یکپارچه اطلاعاتی در هلدینگ فولاد متیل هستیم و توسعه خدمات و فعالیت‌های بازرگانی (داخلی و خارجی) شرکت‌های گروه نیز در راستای ماموریت هلدینگ فولاد متیل مورد توجه فولادمبارکه است.

گفتنی است، در پایان این جلسه، ضمن تدوین نقشه استراتژی شرکت فولاد متیل، برای هرکدام از اهداف استراتژیک مجموعه، شاخص‌ها و اقدامات استراتژیک متناظر با آن تعریف شد.