مدیر استراتژی و تعالی سازمانی شرکت فولاد متیل از دریافت گواهینامه ISO9001:2015 این مجموعه خبر داد و آن را گام نخست برای رسیدن به تعالی سازمانی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، دکتر حامد عباسی مدیر استراتژی و تعالی سازمانی فولاد متیل درخصوص لزوم دریافت گواهینامه ISO9001 گفت: استانداردهای تدوین شده، جزو ملزومات اولیه برای سیستماتیک کردن فعالیت‌های هرمجموعه‌ای بوده و پایه و اساس همه استانداردهای مدیریتی نیز ISO9001 است. در این راستا رویکرد مدیرعامل شرکت فولاد متیل بر این بود تا فعالیت مجموعه به صورت نظام‌مند باشد، بنابراین تصمیم گرفته شد تا برای دریافت گواهینامه ISO9001 برنامه‌ریزی مدونی تدوین شود و در نهایت در این مسیر یکی از مشاورین خوشنام که سال‌ها در صنعت فولاد حضور داشته و با فولادمبارکه همکاری مستمر داشته، مجموعه فولاد متیل را همراهی کرد تا اسناد مرتبط و مورد نیاز دریافت گواهینامه با کمک تمام کارکنان فولاد متیل تهیه و تدوین شود.

 

به گفته وی، نتیجه تلاش همکاران ما در شرکت فولاد متیل و دریافت گواهینامه ISO9001 ، تسهیل، نظام‌مندی و یکپارچگی امور را به همراه خواهد داشت.

مدیر استراتژی و تعالی سازمانی شرکت فولاد متیل افزود: مدیران ارشد و کارکنان شرکت فولاد متیل بر این باورند که دریافت گواهینامه ISO9001 اولین گام بوده و حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی، گام بعدی مجموعه فولاد متیل در راه رسیدن به رشد و تعالی خواهد بود.