PHOTO-EDIT000

مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از شرکت صنیع کاوه مطرح کرد: ظرفیت زنجیره فروش گروه فولادمبارکه؛ مزیت منحصربه فرد ماست

 

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه سرپرست معاونت فروش و بازاریابی و مدیر فروش داخلی این شرکت از شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، دکتر طیب نیا در بازدید از شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران، تاکید کرد: ظرفیت زنجیره فروش گروه فولاد مبارکه جزو مزیت‌های منحصربه فرد گروه است و این درحالیست که متاسفانه در سال‌های اخیر از پتانسیل مراکز خدماتی بدرستی استفاده نشده، اما خوشبختانه طی یک سال گذشته با سیاستگذاری صورت گرفته مبنی بر سرمایه‌گذاری در این بخش، استفاده از ظرفیت مراکز خدماتی در دستور کار قرار گرفته است. در این مسیر لازم است تا مراکز خدماتی به سمت شناسایی ظرفیت‌های منطقه ای و محلی حرکت کنند و در نهایت این مراکز به صورت مکمل در کنار یکدیگر قرار گرفته و برای فولاد مبارکه زنجیره ارزش ایجاد کنند.

دکتر طیب نیا ضمن تقدیر از مدیرعامل و هیات مدیره صنیع کاوه بابت اصلاحات انجام شده در این شرکت، سلامت و شفافیت ایجاد شده در شرکت صنیع کاوه را در راستای اصلاحات انجام شده در کل گروه فولاد مبارکه دانست.

وی ضمن تاکید بر ایجاد هم افزایی در میان شرکت‌های خدماتی در ادامه افزود: شرکت فولاد مبارکه می‌تواند بخشی از اقدامات خود را بر عهده این مراکز بگذارد.

مدیرعامل فولاد مبارکه، مراکز خدماتی را به رفتن به سمت طرح‌های نوآورانه تشویق کرد و افزود: شرکت‌هایی همچون آهن و فولاد صنیع کاوه تهران می‌توانند به سمت طرح‌های جدید و اقدامات توسعه‌ای حرکت کنند. هلدینگ فولاد متیل نیز با شناسایی ظرفیت‌های موجود در مراکز خدماتی خود و استفاده از منابع موجود در آنها حرکت به سمت اجرای طرح‌های نوآورانه در این مراکز را تسریع بخشد و در نهایت هدف فولاد مبارکه مبنی بر تبدیل شدن به صنعت فولادی نوآور سرعت گیرد.

وی افزود: در این زمینه ایجاد مراکز تحقیق و توسعه می‌توانند زمینه ساز کارهای نوآورانه در شرکت‌های فولادی باشند، در حال‌حاضر سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در حوزه نوآوری چندصد برابر شده است.

دکتر طیب نیا تصریح کرد: راه اندازی مراکز خدماتی و خرده فروشی، شبکه مویرگی فروش را در کشور ایجاد کرده و امید می‌رود با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و برداشته شدن مشکلات در این بخش، شاهد گسترش توزیع محصولات فولاد مبارکه در کل کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مدیران ارشد صنیع کاوه توصیه کرد تا به شناسایی نیاز و دغدغه مشتریان و مصرف کنندگان محصولاتش بپردازند و در این مسیر هدفگذاری لازم برای جذب مشتری بیشتر و توسعه بازار فروش را در دستور کار قرار دهند.

به گفته دکتر طیب نیا، شرکت فولاد مبارکه با داشتن زنجیره کامل فولاد از سنگ تا رنگ همواره به سمت ایجاد ارزش افزوده حرکت کرده و همین موضوع نیز نقطه تفاوت فولاد مبارکه با سایر شرکت‌های فولادی است. از اینرو مراکز خدماتی نیز می‌توانند همگام با فولاد مبارکه در این مسیر گام بردارند و به سمت ایجاد ارزش افزوده حرکت کنند.

مهندس رضا حیدری سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز در این بازدید، ضمن تاکید بر ماموریت مهم مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه در سطح کشور، اظهار کرد: مراکز خدماتی با حرکت به سمت طرح‌های توسعه ای و ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری در این بخش، می‌توانند آینده روشنی را برای خود ترسیم کنند.

وی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌های منطقه ای و محلی یکی از اقداماتی است که اکنون در دستور کار مراکز خدماتی فولادمبارکه قرار گرفته و امید می‌رود به زودی شاهد بهره برداری از این ظرفیت‌ها باشیم.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *