551-1

با تغییرات مدیریتی و اصلاح ساختار مالی رخ داد: بازگشت دوباره شرکت فولادساخت جنوب به بازار فولاد

 

 

شرکت فولاد ساخت جنوب با تغییرات مدیریتی و اصلاح ساختار مالی این مرکز خدماتی مجددا به بازار محصولات فولادی بازگشت و فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، شرکت فولاد ساخت جنوب به عنوان یکی از شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل و شبکه دو فروش محصولات تولیدی مجتمع فولاد مبارکه در استان خوزستان است که در سال 1375 تاسیس شد. این شرکت بعد از گذراندن دوره گذار و کم شدن فعالیت‌هایش طی 3 سال اخیر، به تازگی فعالیت‌های خود در زمینه فروش و خدمات از قبیل برش، فرمدهی، فروش و توزیع محصولات فولاد مبارکه را در سطح استان آغاز کرده است.

مهندس رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در بازدید میدانی که از کارخانه فولاد ساخت جنوب در استان خوزستان داشت، ضمن تاکید بر انجام وظایف سرویس سنتری محول شده به این شرکت، اظهار کرد: شرکت فولاد ساخت جنوب دارای ظرفیت‌های مناسبی برای انجام فعالیت‌های بازرگانی و تولیدی است و می‌تواند با شناسایی بازارهای استان خوزستان و شهرهای همجوار همچون گذشته به فروش محصولات فولاد مبارکه در منطقه بپردازد.

وی همچنین با اشاره به تغییرات مدیریتی انجام شده در شرکت فولادساخت جنوب و به مدار بازگرداندن این شرکت به فعالیت‌های مرتبط با آن، اظهار کرد: پیشتازی در تامین و ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان که در چشم انداز این شرکت ترسیم شده، می‌تواند منجر به گسترش دامنه نفوذ شرکت فولادساخت جنوب در توزیع و فروش محصولات فولادی در بازار منطقه شود و در نهایت شاهد دستیابی به بازارهای منطقه توسط این سرویس سنتر باشیم.

مهندس اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت فولادساخت جنوب نیز در حاشیه بازدید مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل از این شرکت، اظهار کرد: ظرفیت تولیدی برای استفاده از ورق‌های فولادمبارکه در مجموعه فولادساخت جنوب وجود دارد و می‌تواند باراندازی برای صادرات محصولات فولادمبارکه به کشورهایی همچون عراق و سوریه باشد.

وی تصریح کرد: در بازطراحی صورت گرفته برای شرکت فولادساخت جنوب و هماهنگی و مذاکرات انجام شده با مجموعه معاونت فروش فولادمبارکه مقرر شد تا این مرکز خدماتی به عنوان شرکت مبدا، وظیفه فروش و خدمات رسانی در 3 استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گیرد و نسبت به تامین نیازهای صنایع این دو استان نیز اقدام کند که خوشبختانه مقدمات انجام این کار نیز صورت گرفته است.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *