SKT-1-1

فرآیند استانداردسازی فولاد متیل تکمیل شد؛ ارزیابی شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل، مقدمه تدوین نقشه اهداف سال آینده

اولین دوره ارزیابی عملکرد شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل که به همکاری مدیران و کارشناسان این مجموعه انجام شد، مسیری در جهت شناسایی نقاط قابل بهبود فراهم کرده و امید می‌رود اجرای این پروژه، مقدمه‌ای برای تدوین نقشه اهداف سال آینده هلدینگ فولاد متیل و شرکت‌های گروه باشد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، ارزیابی عملکرد شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل که توسط تیم ارزیابی متشکل از مدیران این هلدینگ برنامه‌ریزی و اجرایی شده است، با در نظر گرفتن 6 معیار اصلی به بررسی واحدهای مختلف شرکت‌های گروه پرداخته و می‌توان از آن به عنوان ابزاری برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای استفاده و در نهایت با تمرکز بیشتر مجموعه‌ای پویا و قابل توسعه را تعریف کرد.

مهندس رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل با یادآوری دو اولویت اصلی خود یعنی شفافیت و توسعه،در این زمینه اظهار کرد: اکنون زمان آن رسیده است، اقداماتی که طی یکسال گذشته توسط تیم مدیریتی فولاد متیل انجام شده و از جمله مهم‌ترین آنها تهیه دستورالعمل‌، روش اجرایی و تدوین سیاست‌های مختلف و در نهایت ابلاغ آن به شرکت‌های زیرمجموعه است، اقدامات و اصلاحات صورت گرفته توسط شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد و فرآیند استانداردسازی در این هلدینگ تکمیل گردد.

به گفته وی، با انجام ارزیابی و کنترل فعالیت‌های شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل می‌توان نسبت به مشخص کردن جایگاه آنها در گروه فولاد متیل اقدام کرد.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل با بیان اینکه یکی از مزیت‌های اصلی انجام ارزیابی دوره‌ای شرکت‌ها، پیدا کردن نقاط قابل بهبود هر مجموعه‌ای است، در ادامه افزود: با توجه به اینکه ارزیابی شرکت‌های هلدینگ با در نظر گرفتن 6 معیار مهم و اصلی انجام شده، می‌توان از این طریق حوزه‌هایی که دارای ضعف هستند و امکان تقویت و رشدشان وجود دارد را شناسایی و برایشان پروژه بهبود تعریف کرد.

وی تصریح کرد: همچنین نتایج ارزیابی از شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل می‌تواند مقدمه‌ای برای تدوین نقشه اهداف سال آینده هلدینگ فولادمتیل و شرکت‌های گروه باشد تا از این طریق با قدرت بیشتری درجهت ماموریت تعریف شده از سوی شرکت مادر (فولادمبارکه) برای هلدینگ فولاد متیل گام برداشت.

شناسایی نقاط قابل بهبود با کمک ارزیابی عملکرد

مهندس محمد کیوان آرا، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران نیز درخصوص ارزیابی صورت گرفته از این مجموعه اظهار کرد: طی بازدیدی که تیم ارزیابی شرکت فولاد متیل از صنیع کاوه داشتند، اذعان کردند که این شرکت از لحاظ اجرایی و خدمات سرویس سنتری در سطح مناسبی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: همچنین ارزیابی از شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران موجب شد تا حوزه‌هایی که دارای ضعف هستند شناسایی شده و برنامه‌ریزی برای بهبود آنها انجام شود.

به گفته مدیرعامل شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران، ارزیابی از پرسنل مجموعه و بررسی عملکرد آنها در انجام وظایف محول شده به ایشان، می‌تواند منجر به بهبود روند کار و ماموریت صنیع کاوه شود.

به دنبال پویایی هرچه بیشتر هستیم

مهندس محمد ابوشمسیا مدیرعامل شرکت فولادگستر یزد به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل درخصوص برگزاری اولین دوره ارزیابی عملکرد از این مجموعه اظهار کرد: شرکت فولادگستر یزد که 25 سال است فعالیت خود را آغاز کرده، در تلاش برای پیشبرد اهداف تعریف شده و حفظ پویایی است که در این مسیر با شناسایی نقاط قابل بهبود از طریق ارزیابی عملکرد واحدها، می‌توان این اهداف را محقق ساخت.

وی ادامه داد: همچنین همدلی و همراهی شرکت فولادمبارکه با شرکت فولادگستر یزد می‌تواند زمینه لازم به جهت حرکت روبه جلو را فراهم کند و توسعه را برای مجموعه ما به همراه بیاورد.

ابوشمسیا ادامه داد: طرح توسعه‌ای در دستور کار فولادگستر یزد قرار گرفته و اطلاعات لازم برای عملیاتی ساختن آن در حال تکمیل است تا با اجرای طرح جدید بتوانیم پویاتر از قبل به سمت جلو حرکت کنیم.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *