20200429071943_IMG_07161-1

رییس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران مطرح کرد: ظرفیت‌های شرکت صنیع کاوه در شهرک صنعتی شمس آباد مورد توجه فولادمبارکه قرار گیرد

 

 

رییس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران به اولویت‌های این شرکت برای پیشبرد اهداف تعریف شده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران، 3 اولویت مهم تعیین شده است که با به سرانجام رساندن آنها می‌توان به توسعه شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران امیدوار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولادمتیل، محمدرضا مدینه درباره اولویت‌های شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران اظهار کرد: اولویت نخست صنیع کاوه درخصوص مشکلات حقوقی است که باید تا حد ممکن رفع و آرامش در فضای صنیع کاوه جاری شود. در این زمینه اقامه دعوی حقوقی برای مطالبات صنیع کاوه و قراردادهای مربوط به آن تهیه و تنظیم و به وکیل شرکت ابلاغ شده است. همچنین بیشتر گزینه‌های حقوقی صنیع کاوه منجر به قرارداد شده که امید می‌رود با پیگیری وکیل و طی شدن رویه قضایی آن وصول مطالبات هرچه زودتر انجام شود.

وی با بیان اینکه اولویت بعدی استفاده بهینه از فضاهای موجود در شرکت صنیع کاوه و شهرک صنعتی شمس آباد است، در ادامه افزود: با توجه به فضای قابل توجه موجود در شهرک شمس آباد و نقاط ضعف و قوت آن، لازم است تا با بررسی شرایط، طرح‌هایی پیشنهاد شوند که از جهت بهره‌وری و سوددهی برای شرکت بهترین باشند. البته پیشنهاداتی داده شده اما به دلایل مختلف به مرحله اجرا نرسیده است؛ بنابراین حمایت هلدینگ فولادمتیل و شرکت فولادمبارکه از طرح‌های مطرح شده احساس می شود.

رییس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران ادامه داد: خوشبختانه واحد طرح و توسعه در فولاد متیل تعریف شده و همکاری این بخش با شرکت‌های زیرمجموعه همچون آهن و فولاد صنیع کاوه تهران و ارائه راهکار یا پیشنهاد به جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌هایی همچون زمین موجود در شهرک شمس آباد، ارائه شود.

مدینه افزود: درخصوص فضای داخلی شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران نیز که در منطقه چهاردانگه واقع شده، تدابیری در نظر گرفتیم تا از فضای موجود بهترین استفاده را ببریم؛ در این رابطه مذاکراتی با فولادمبارکه انجام شده است تا در صورت امکان بخشی از محصولات فولاد مبارکه در صنیع کاوه جای بگیرند تا از مزیت این شرکت در بخش انبارداری و اجاره نیز استفاده شود.

به گفته وی، اولویت سوم شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران، بهینه‌سازی فرآیندها و سیستم‌های فروش است که با استفاده از روش‌های انگیزشی کارکنان به‌خصوص واحدهای بازاریابی و فروش، به آن جامه عمل پوشانده خواهد شد. در این زمینه نیز طی جلسه ای که با مدیریت عامل هلدینگ فولاد متیل داشتیم نیز ایشان تاکید و حمایت خود را از این موضوع اعلام کردند و قرار بر این شد تا طرحی برای ساماندهی حقوق و پاداش کارکنان واحدهای بازاریابی و فروش شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران ارائه شود که هم اکنون در دست تهیه است و امید می‌رود بعد از اتمام این کار و رسیدن به نتیجه، آن را برای هلدینگ ارائه کنیم تا بعد از بررسی تخصصی روی آن بتوانیم طرح را اجرایی کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از اجرایی شدن این طرح افزود: طرح بهینه سازی فرآیندها و سیستم‌های فروش می‌تواند به شکل آزمایشی در صنیع کاوه پیاده سازی و اجرا شود و در صورت موفقیت به سایر شرکت‌های هلدینگ و حتی سایر هلدینگ‌های فولاد مبارکه نیز تسری داده شود. چراکه به نظر می‌رسد بهینه سازی فرآیندها و سیستم‌های فروش گامی است در جهت اینکه سیستم‌های حقوقی خود را از حالت دولتی و شبه دولتی خارج کنیم.

رییس هیات مدیره شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران در ادامه سخنانش به چالش‌های موجود در این مجموعه نیز اشاره داشت و گفت: چالش‌های شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران در دو بخش تقسیم می‌شود که بخشی از آن عمومی است که سایر شرکت‌های فولادی نیز با آن روبرو هستند. برای مثال چالش‌هایی که حاکم بر بازار جهانی است، موجب شده تا نوسانات قیمتی در بازار داخلی کشور داشته باشیم و با رکود نسبی در بازار مواجه شویم.

وی افزود: این شرایط ایجاب می‌کند در خرید و فروش‌های شرکت، دقت بیشتری داشته باشیم تا به اقتضای شرایط روز انجام گیرد. در واقع انجام مهندسی روی خرید و فروش‌ها می‌تواند یکی از چالش‌های موجود در این مجموعه را کم کند.

به گفته مدینه، یکی دیگر از چالش‌های موجود در شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران که در لایه پایینی قرار دارد، کمبود محصولات و عدم تخصیص سهمیه به میزان کافی به این شرکت و تکمیل نبودن سبد کالاست؛ در این زمینه لازم است ارتباطات بین شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران و هلدینگ فولاد متیل با شرکت فولاد مبارکه بهبود یابد؛ امید می‌رود هلدینگ فولاد متیل بتواند این مشکل را برای شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران و سایر سرویس سنترها به نحو مقتضی رفع کند.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *