IMG_063533333

در جلسات ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل مطرح شد: تمرکز بر بازاریابی و توسعه بازار محصولات فولاد مبارکه در دستور کار قرار گیرد

 

 

دوره ارزیابی عملکرد شرکت‌های گروه فولاد متیل برگزار و در آن به تمرکز بر فروش محصولات فولاد مبارکه و توسعه بازار تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، دوره‌های ارزیابی عملکرد شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل که با حضور مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، مدیران عامل شرکت‌ها و اعضای هیات مدیره آنها برگزار شد، مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به بررسی عملکرد 6 ماهه شرکت‌ها در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد.

از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسات ارزیابی عملکرد بررسی بودجه شش ماهه دوم سال 1401 بود. همچنین اقدامات صورت گرفته در حوزه HSEشرکت‌های گروه و ایجاد فرهنگ و اجرای مباحث مرتبط با ایمنی در کار برای نیروهای انسانی شرکت‌های گروه که در واقع سرمایه‌های اصلی هر سازمانی هستند مورد بحث قرار گرفت.

در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مواردی که همواره از سوی مدیریت عامل شرکت فولاد مبارکه به عنوان شرکت مادر بر آن تاکید می شود و از سوی مدیریت عامل هلدینگ فولاد متیل نیز مورد پیگیری است، استفاده از پتانسیل‌های موجود در منطقه است. به این شکل که شرکت‌ها با شناسایی ظرفیت‌های موجود در منطقه نسبت به انجام برنامه‌های توسعه‌ای اقدام کنند. از این رو در دوره ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل بررسی طرح‌های توسعه‌ای تعریف شده توسط شرکت‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به تصمیم سازی درخصوص برنامه‌های توسعه‌ای شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه تهران اشاره کرد.

در این جلسات ارزیابی عملکرد همچنین بر بهبود روش‌های بازاریابی برای جذب مشتریان و بزرگتر شدن و توسعه یافتن بازار فروش محصولات شرکت‌های گروه تاکید شد. چرا که شرکت‌های گروه فولاد متیل به عنوان توزیع کننده محصولات فولاد مبارکه و ارائه خدماتی همچون برش، فرمدهی و… می‌توانند با داشتن برنامه‌ای و مدون ( تدوین و استقرار دستورالعمل فروش) و تمرکزبر بازاریابی و فروش این محصولات، می‌توانند ضمن انجام مامویت خود به بهترین شکل ممکن در رسیدن فولاد مبارکه به اهدافش کمک کنند.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *