IMG_0532-

مهندس محمدحسن عرفانیان در بازدید از هلدینگ فولاد متیل عنوان کرد: فولاد متیل، ابزار فولادمبارکه در توسعه متوازن استان‌هاست

 

 

مهندس محمدحسن عرفانیان، مدیرعامل ساخت و بهره برداری شرکت فولاد مبارکه طی بازدید از هلدینگ فولاد متیل بر اهمیت و جایگاه این شرکت در توسعه اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، در این دیدار که مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، معاون تکنولوژی فولاد مبارکه و تعدادی از دیگر مدیران فولاد مبارکه حضور داشتند، مبانی تفکر ساخت فولادمبارکه و مسیر حرکتی شرکت‌های فولادساز به ویژه فولادمبارکه مطرح شد که از جمله مهم‌ترین آنها چگونگی تدوین نقشه استراتژی سازمان و حکمرانی مجموعه‌های فولادی بود.

به گفته مهندس عرفانیان، انسان محور بودن، زمینه‌ساز رشد پایدار هرسازمانی را به همراه خواهد داشت؛ کما اینکه امروز در شرکت‌های بزرگ صنعتی همچون فولاد مبارکه می‌بینیم این اتفاق رخ داده و این شرکت با تکیه بر نیروهای انسانی متخصص توانسته به عنوان یکی از تاثیرگذارترین صنایع در صنعت و اقتصاد کشور شناخته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر اینکه فولاد، صنعتِ صنعت ساز است، در سطح ملی دارای جایگاه است و همه تکنولوژی‌ها در آن وجود دارد، بنابراین زمانی‌که صنعت فولاد ما بروز باشد، می‌توانیم در دیگر صنایع کشور نیز رشد و توسعه لازم را داشته باشیم. فولاد یک وزنه سنگین در ایران بوده و اگر دولت می‌خواهد رشد اقتصادی بین 6تا7درصدی در کشور را بوجود آورده و آن را حفظ کند، باید توجه ویژه به این صنعت داشته و حمایت لازم را از آن انجام دهد.

مهندس عرفانیان در ادامه سخنانش با نگاهی بر تاریخچه راه اندازی فولاد متیل اظهار کرد: شرکت فولاد متیل از ابتدای راه اندازی‌اش مامور شد در استان‌های مختلف کشور نسبت به ایجاد واحدهای فروش و خدماتی اقدام کند و بازارهای ناشناخته و مصرف‌کنندگان دارای خط تولید با ظرفیت بالای 10هزارتن را شناسایی کرده و از این طریق محصولات فولاد مبارکه را در سطح کشور به فروش برساند.

مدیرعامل ساخت و بهره برداری شرکت فولاد مبارکه افزود: در واقع فکر تاسیس فولاد متیل را می‌توان دانش حکیمانه فولاد مبارکه دانست؛ چراکه از این طریق توسعه صنعت فولاد کشور به ویژه فولاد مبارکه در سطح کشور شکل گرفت، خوشبختانه امروزه نیز شاهدیم دکتر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت فولاد تاکید داشته و سعی دارد این اقدام را در سطح جغرافیایی کشور به سرانجام برساند.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *