۲۰۲۲۱۰۰۳_۰۹۵۴۲۴-800x450-1

با نگاهی بر عملکرد ۵ماهه فولاد گستر یزد مطرح شد؛ طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد

طی جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل در محل شرکت فولاد گستر یزد برگزار شد، عملکرد این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل با حضور در شرکت فولاد گستر یزد با نگاهی بر عمکلرد 5ماهه این شرکت، نظرات تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله فرآیندهای مالی و داخلی، رضایت مشتری و رشد و توسعه این مجموعه بر اساس مدل bsc یا همان کارت ارزی متوازن را مورد بررسی قرار دادند.

توجه به طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل یکی از موضوعاتی است که همواره از سوی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و مدیریت عامل هلدینگ فولاد متیل مورد تاکید قرار داشته تا این شرکت‌ها با توجه به پتانسیل موجود در منطقه، همچنین استان‌های همجوار نسبت به اجرای طرح‌های توسعه‌ای گام بردارند.

در این زمینه نیز شاهد بودیم که طی سفر دو روزه هیات مدیره فولاد متیل به استان یزد این موضوع برای شرکت فولاد گستر یزد مطرح و موضوع اتصال این شرکت به ریل راه‌آهن بررسی شد. همچنین احداث کارخانه که در زمینه تولید واگن فعالیت کند نیز مورد بررسی قرار گرفت و اعضای هیات مدیره فولاد متیل از زمین در نظر گرفته شده برای این طرح بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است در سفر دور روزه هیات مدیره فولاد متیل به استان یزد، بازدید از معادن این استان انجام شد.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *