Negar_۲۰۲۲۰۸۳۱_۱۶۵۲۱۳

روش‌های مرسوم، دیگر کارایی ندارد؛ لزوم تغییر در مدل خرده فروشی محصولات فولادی

 

لزوم تغییر در مدل خرده فروشی توسط مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل که نقش توزیع کننده محصولات فولاد مبارکه را در کشور برعهده دارند، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستور کار مدیریت این مجموعه، همچنین واحدهای فروش قرار گرفته است که در این راستا لزوم انجام اقداماتی همچون استقرار سیستم یکپارچه مراکز فروش و ابلاغ آیین نامه اعتبارسنجی و فروش بیش از پیش ضرورت دارد که خوشبختانه در فولاد متیل این موارد انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، شعار توسعه و شفافیت در فعالیت‌های هلدینگ فولاد متیل مورد توجه قرار گرفته و در این راستا لازم است شرکت‌ها ضمن توزیع بهینه محصولات فولادمبارکه و در راستای یکپارچگی و شفافیت بیشتر و بکارگیری روش‌های نوین فروش همچون استفاده از سیستم یکپارچه هم افزایی بیشتر در گروه فولادمبارکه را رقم بزنند.

یکی از موضوعات مهمی که از سوی مدیران فروش در فولاد مبارکه نیز همواره بر آن تاکید شده، شناسایی مصرف کنندگان واقعی توسط مراکز خدماتی فولاد مبارکه و فروش محصولات به آنهاست که راه را برای سوداگران مسدود خواهد کرد.

مهندس محمد تاجمیر ریاحی مدیرفروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل با تاکید بر این موضوع اظهار کرد: در فروش محصولات توسط مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل تاکید ما بر این است که حتما استراتژی و اهدافی که طی چندسال گذشته برای مراکز تعریف شده، مد نظر قرار گیرد؛ به این شکل که فروش محصولات در مراکز محل استقرار هریک از مراکز صورت گرفته و به تولیدکنندگان واقعی فروخته شود.

وی تصریح کرد: البته اولویت فروش با تولیدکنندگان کوچکی است که امکان خرید محصول از شرکت فولاد مبارکه را ندارند و با چالش‌هایی همچون مشکلات مالی مواجهند که باید برای آن راهکار تعریف شود.

مدیرفروش داخلی شرکت فولاد مبارکه افزود: یکی از انتظارات ما از هلدینگ‌ها و شرکت‌ها این است که نیاز کارگاه‌ها و کارخانه‌های کوچک مقیاس را برطرف سازند و حضور واسطه‌ها را در این بازار کمرنگ گردانند. البته امروز شاهدیم یکی از اقداماتی که با افزایش ظرفیت مراکز خدماتی صورت گرفته، بالارفتن میزان ارائه خدمات به صنایع پایین دستی است. همچنین این صنایع به واسطه دستگاه‌ها و ماشین آلات مراکز خدماتی توانسته‌اند بخشی از خدمات مورد نیاز برای تولید خود را برون سپاری کنند.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *