20200107213240_IMG_0048

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه: جوانگرایی و نگاه توسعه‌ محور؛ نقاط قوت هلدینگ فولاد متیل

 

 

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه گفت: با وجود سابقه فعالیت 30 ساله هلدینگ فولاد متیل، این مجموعه از یک تیم جوان برخوردار است که می‌تواند در حوزه سرمایه‌های انسانی، عاملی برای تغییر باشد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، ابراهیم کاظمی در بازدید از هلدینگ فولاد متیل با اشاره به اینکه پتانسیل تغییرپذیری بالایی در فولاد متیل وجود دارد تصریح کرد: جوانگرایی و نگاه توسعه محور جزو نقاط قوت فولاد متیل بوده و این هلدینگ می‌تواند با توسعه سرمایه‌های انسانی مسیر تعالی را سریعتر بپیماید؛ همچنین اتفاق خوب دیگری که رخ داده این است که تغییر مدیریت عامل هلدینگ فولادمتیل بر اساس استراتژی صحیح از طرف مدیرعامل فولادمبارکه انجام شده و به جای انتصاب یک مدیر سیاسی، یک مدیر متخصص در حوزه کسب و کار صنعت فولاد انتخاب شده و این موضوع در حوزه رهبری و مدیریت فولادمتیل، همچون پیشران یک پیشران عمل می‌کند و 2 بُعد ایجاد پیوند و ائتلاف برای فولاد متیل را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی، زمانی‌که از پیوند سخن می‌گوییم به معنای ایجاد اتصال عمقی بین فولاد متیل با فولاد مبارکه است؛ چراکه مدیریت عامل فولاد متیل از بدنه فولاد مبارکه بوده و پیوند کاری و سازمانی، همچنین پیوند عاطفی و احساسی میان این دو مجموعه وجود دارد که منجر به اجرای هرچه بهتر امور در فولاد متیل خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: فولاد متیل می‌تواند ائتلاف‌های بهتر و بزرگتری با بدنه فولاد مبارکه و مدیران آن داشته باشد و مسیر انتقال دانش و تجربه فولاد مبارکه به فولاد متیل را تسهیل کند که خوشبختانه به نظر می‌رسد در بُعد مدیریت و رهبری این اتفاق افتاده و باید به عنوان یک فرصت به آن نگریست و آن را به ارزش تبدیل کرد.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه افزود: جهت‌گیری‌های خوبی از سوی فولاد متیل به منظور توسعه سرمایه‌های انسانی صورت پذیرفته و راهبرد درستی را در پیش گرفته شده است. امروزه بزرگترین سرمایه فولاد متیل علیرغم تجهیزات و منابعی که در اختیار دارد، سرمایه‌های انسانی است که باید در جهت توسعه آن گام بردارد.

کاظمی معتقد است، زمانی که سرمایه‌ انسانی فولاد متیل توسعه پیدا کند، تعالی مجموعه را به همراه خواهد داشت و در نهایت فولاد متیل تبدیل به یک سازمان چابک، بهره ور و اقتصادی شده و همچون یک شتابدهنده برای فولاد مبارکه عمل خواهد کرد؛ درواقع این شتابدهندگی می‌تواند بهره‌وری زنجیره ارزش را افزایش دهد و برای فولادمبارکه خلق ثروت کند.

وی افزود: هلدینگ فولاد متیل می‌تواند در پایداری گروه فولادمبارکه موثر عمل کرده و در زنجیره تامین مواد اولیه یا کسب و کارهای جدید که می‌توان بر عهده فولاد متیل گذاشت به خوبی به ایفای نقش بپردازد.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: ما در جهانی قرار گرفته‌ایم که با نوسان، عدم قطعیت‌ها، ابهام، تغییرات سریع بازار همراه است و در چنین دنیایی نیازمند شرکت‌های پشتیبان خواهیم بود تا بتوانند پایداری در کل زنجیره ارزش فولاد مبارکه  را ایجاد و در جهت حفظ آن بکوشند.

کاظمی افزود: هلدینگ فولاد متیل بسیار مستعد است تا بتواند مسیر تعالی را طی کند و نقش و جایگاه خود را در  BIG PICTURE فولاد مبارکه یا همان نقشه استراتژی به اثبات برساند. در حال حاضر نیز با تغییرات مدیریتی رخ داده در هلدینگ فولاد متیل، شاهد پیوستن دانش و تجربه فولاد مبارکه به این مجموعه هستیم که می‌تواند فولاد متیل را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر در مسیر تعالی به پیش ببرد و به عنوان یکی از 90شرکت برتر ایران که در چشم اندازش تعریف شده، دست پیدا کند.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *