ارزیابی عملکرد سالانه شرکت فولاد متیل برای دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ توسط تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه انجام و در آن از تغییر و پیشرفت محسوس در عملکرد این شرکت نسبت به دوره قبل خبر داده شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، براساس برنامه ارزیابی اعلام شده از طرف مدیریت امور مجامع و ارزیابی فولادمبارکه و در راستای ارزیابی عملکرد شرکت‌های این گروه، ارزیابی از عملکرد سالانه شرکت فولاد متیل برای سال ۱۴۰۰ در روز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ انجام شد.

تیم ارزیابی شرکت فولادمبارکه به مدیریت مجید مونسان، در حوزه‌های مختلف از جمله عملکرد مالی، پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای، اهداف و استراتژی‌ها، سیاست‌های ابلاغی و تعاملات شرکت فولاد متیل را مورد ارزیابی قرار دادند که مهم‌ترین موضوع مطرح شده از سوی آنها تغییر و پیشرفت به وجود آمده در مجموعه فولاد متیل نسبت به دوره قبلی ارزیابی بود.

به گفته تیم ارزیاب، در برخی از فعالیت‌های شرکت فولاد متیل نسبت به دوره قبل تغییرات بسیار عمده ایجاد شده که نشان از پیگیری‌های کلیه پرسنل این شرکت بوده و در نهایت منجر به بهبود و پیشرفت شده؛ در نهایت می‌توان گفت فولاد متیل طی چندماه گذشته در راستای سیاست‌های فولادمبارکه گام برداشته است.

رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل نیز در این جلسه، ضمن تقدیر و قدردانی از حضور ارزیابان شرکت فولادمبارکه، همچنین تشکر از پرسنل شرکت فولاد متیل در همراهی و انجام این ارزیابی اظهار کرد: بررسی عملکرد شرکت فولاد متیل توسط تیم ارزیاب فرصت مناسبی است تا منجر به انتقال دانش فنی و تجارب موجود در فولادمبارکه به فولاد متیل شود. کما اینکه تا به امروز تلاش صورت گرفته در مجموعه فولاد متیل بر همکاری و تعامل بیشتر با شرکت فولاد مبارکه بوده تا بتواند در راستای سیاستها و اهداف آن گام بردارد.

ایجاد ارتباط میان سرمایه های انسانی شرکت فولاد متیل با شرکت فولاد مبارکه در جهت افزایش دانش فنی و انتقال دانش این مجموعه بزرگ یکی از اهداف اصلی فولاد متیل است.

در این زمینه ارزیابان فولادمبارکه حاضر در این جلسه، ضمن ابراز تمایل به جهت همکاری و تعامل بیشتر با مجموعه فولاد متیل، یکی از نیازهای اصلی این سازمان را تکمیل دستورالعمل و گردش کارهای این شرکت دانستند تا از این طریق استانداردسازی عمده فعالیتهای فولاد متیل صورت پذیرد.

توجه ویژه به طرح‌های توسعه‎ای و ایجاد کسب و کارهای جدید در فولاد متیل، همچنین انتقال تجارب هلدینگ فولاد متیل به شرکتهای زیرمجموعه اش که امروزه فولادمتیل در دستور کار خود قرار داده، از دیگر موارد مهمی بود که تیم ارزیابی بر آنها تاکید داشت.

یکی از نکات مهم مورد تاکید تیم ارزیاب و همچنین مدیران مجموعه فولاد متیل، شناسایی دقیق نقاط قوت اهداف و شاخص‌های استراتژیک این شرکت بود. همچنین مشخص کردن نقاط قابل بهبود، به جهت حرکت در مسیر رشد، تعالی و توسعه روز افزون در شرکت فولاد متیل نیز از دیگر مواردی بود که تیم ارزیابی فولاد مبارکه بر آن تاکید داشت.

در پایان می توان گفت با توجه به میزان اهمیتی که ارتقای سطح دانش و اعتلای نیروهای متخصص برای گروه فولادمبارکه وجود دارد و همواره مورد تاکید مدیرعامل محترم این شرکت بوده، انتقال دانش فنی و افزایش تعداد دوره‌های آموزشی در جهت رشد و اعتلای سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد متیل نیز از سوی تیم ارزیاب فولاد مبارکه مطرح شد.