20191112221128_IMG_9699

در جلسه هم اندیشی با مدیران بازرگانی شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل صورت گرفت: بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه اعتبارسنجی و فروش

 

جلسه چهارم هم اندیشی با مدیران بازرگانی شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل(بازارگاه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، در چهارمین جلسه بازارگاه که به شکل آنلاین میان مدیران بازرگانی شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل برگزار شد، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اعتبار سنجی و فروش، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محمود نادری مدیر امور شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل در این نشست هم اندیشی با اشاره به تدوین آیین‌نامه جامع اعتبارسنجی و فروش، آن را نخستین گام در جهت حفظ و صیانت از حقوق شرکت‌ها دانست و تاکید کرد: شرکت‌ها می‌بایست ضمن توزیع بهینه محصولات فولادمبارکه و در راستای یکپارچگی و شفافیت بیشتر، به اجرای کامل آیین نامه مزبور پایبند باشند.

وی همچنین در راستای بکارگیری روش‌های نوین فروش اظهار کرد: فروش محصولات فولادمبارکه توسط مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل از طریق سامانه‌های دیجیتال، می‌تواند منجر به هم افزایی بیشتر در گروه فولادمبارکه گردد.

گفتنی است در جلسه چهارم هم اندیشی با مدیران بازرگانی شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل(بازارگاه)، مباحثی همچون بررسی شرایط بازار و پیش‌بینی آینده بازار محصولات فولادی، بررسی گلوگاه‌های موجود در فروش محصولات فولادی به صورت دیجیتال و …. از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *