20191016031325_IMG_9563

در دومین جلسه هم اندیشی با مدیران بازرگانی شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل مطرح شد؛ تدوین دستورالعمل فروش محصولات، اولویت همه مراکز خدماتی است

 

 

هفته گذشته دومین جلسه هم اندیشی مدیران بازرگانی شرکت‌های هلدینگ فولاد متیل با محوریت بررسی 3 موضوع مهم در حوزه فروش محصولات فولادی برگزار و در آن به اولویت جهت تدوین دستورالعمل فروش تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، دومین جلسه هم اندیشی مدیران بازرگانی شرکت‌های فرعی و تابعه هلدینگ فولاد متیل برگزار شد و در آن مباحث مختلفی از جمله پیش بینی قیمت و شرایط محصولات فولادی در سال 1401 در بازارهای داخلی و خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین نحوه قیمتگذاری محصولات فولادی در مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل و تشکیل کارگروه جهت تدوین آیین نامه جامع اعتبار سنجی و دستورالعمل فروش در شرکتهای هلدینگ فولاد متیل نیز از دیگر مواردی بود که درخصوص آنها به بحث و گفتگو صورت گرفت.

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *