توس2

در حاشیه بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه از شرکت آهن و فولاد توس مطرح شد؛ لزوم بازنگری در ساختارهای موجود خرده فروشی فولادمبارکه

 

در حاشیه نخستین همایش معماری سازمانی گروه فولادمبارکه که در مشهد برگزار شد، دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه مدیرعامل هلدینگ فولاد مبارکه از شرکت صنایع آهن و فولاد توس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ فولاد متیل بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مدیرعامل فولاد مبارکه طی بازدیدی که از شرکت صنایع آهن و فولاد توس داشت، نقش مراکز خدماتی در نظام توزیع محصولات فولادمبارکه را مهم برشمرد و از تلاش‌های این مرکز خدماتی و سایر مراکز خدماتی در توسعه بازار و خدمات دهی به مشتریان قدردانی کرد.

مدیرعامل فولادمبارکه ضمن اشاره به تغییرات وسیع در ساختار مشتریان و تولیدکنندگان محصولات فولادی، ارائه پیشنهادات مرکاز خدماتی جهت بروزرسانی سازوکارهای توزیع محصولات فولادمبارکه را خواستار شد.

وی همچنین با اشاره به شرایط موجود و با توجه به ظهور رقبای جدید، بازنگری در ساختارهای موجود خرده فروشی را ضروری اعلام کرد.

دکتر طیب نیا تلاشهای فولادمبارکه در حوزه تحول دیجیتال را بستری مناسب برای پیاده سازی نظام جدید توزیع و فروش محصولات فولادی دانست.

وی طی یادداشتی که برای شرکت صنایع آهن و فولاد توس نوشت، با ابراز امیدواری به جهت گسترش خط و تجهیزات بیشتر این مجموعه، سهم ارزنده در اقتصاد و صنعت کشور را برای این شرکت قابل پیش‌بینی ارزیابی کرد تا در سایه عنایت خداوند متعال این شرکت همراستا با صنعتگران فولاد کشور در خدمت به میهن اسلامی تلاش بیشتری داشته باشد.

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *