دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، هدف از برگزاری چنین رویدادی ایجاد فرصتی ارزشمند جهت تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی این صنعت اعم از دولت، بخش خصوصی و انجمن‏­‌های تخصصی داخلی و بین‏‌المللی است.

محورهای اصلی این همایش که در مدت ۳روزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت شامل مواردی همچون بررسی توازن توسعه زیرساخت‌ها (حمل‌ونقل، گاز، برق، آب و…) و طرح جامع فولاد، سیاست‌های حاکمیتی در نظام قیمت‌گذاری ارکان زنجیره‌ی فولاد، بررسی و ارائه راهکار تضاد استراتژی و منافع نهادهای مختلف (منابع طبیعی، محیط زیست و…) با بخش معدن، اهمیت اکتشافات و احیای معادن راکد در چشم‌انداز بلندمدت تامین منابع مواد اولیه، بررسی اهمیت و تاثیر امنیت سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی در معدن و صنایع معدنی، احیا برجام، اصلاح سیاست‌های ارزی و صادراتی و بررسی طرح جامع استراتژی توسعه صنعتی؛ تدوین، اجرا و پیاده‌سازی بود.

حضور شرکت فولادمبارکه به همراه شرکت‌های زیرمجموعه از جمله شرکت فولاد متیل در این نمایشگاه و همایش از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره داشت.