گلبو

مدیرعامل شرکت “ایریسا” مطرح کرد: هم‌افزایی و یکپارچگی در هلدینگ فولاد متیل با استقرار نرم‌افزار “آرین”

 

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون “ایریسا” می‌گوید: جامعیت و یکپارچگی یکی از مهم‌ترین اهداف تعریف شده شرکت‌های گروه فولاد مبارکه بوده و هلدینگ فولاد متیل نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌است؛ در این میان شرکت ایریسا در تلاش است تا بتواند فولاد متیل را در رسیدن به هدف خود یاری رساند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، اکبر گلبو با بیان این مطلب افزود: برای ایجاد سطح یکپارچه در هلدینگ فولاد متیل، راهکاری مشخص تعریف شده و آن هم استقرار و پیاده‌سازی نرم افزار آرین برای تمامی 14 شرکت زیرمجموعه گروه متیل است تا به این شکل، سطح یکپارچه‌ای در شرکت‌ها ایجاد شود و در نهایت با مجموعه‌ای از داشبورد‌ها و گزارش‌های یکپارچه در سطح هلدینگ، به هم افزایی دست یافته و فولاد متیل بتواند مشتریان، بازار، محصولات و در نهایت رقبای خود را مدیریت کند.

به گفته وی، شرکت ایریسا می‌تواند برای آندسته از شرکت‌های گروه فولاد متیل که در بخش تولید فعالیت دارند، فرآیندهای جدیدی را پیاده‌سازی کند تا یکپارچگی‌شان در این بخش بیشتر شده و منجر به هم افزایی آنها گردد و در نهایت هلدینگ فولاد متیل نیز همچون فولاد مبارکه تمام فرآیندها را به صورت مکانیزه و یکپارچه مدیریت کند.

به عقیده گلبو، شرکت‌های متعالی از طریق فرآیندها مدیریت می‌شوند، بنابراین اگر فرآیندها یکپارچه و مکانیزه شوند، می‌توان گفت در مسیر تعالی گام برمی دارند؛ از این رو شرکت ایریسا که شعارش اتوماسیون برای همه سطوح است، توانایی مدیریت فرآیندها در مجموعه‌های فولادی را داشته و می‌تواند برای اجرای اهداف میان‌مدت و کوتاه مدت برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که شرکت بین‌المللی ایریسا برای هلدینگ فولاد متیل در نظر دارد،  اجرای طرح تحول دیجیتال است. در واقع اجرای این طرح که هم اکنون برای شرکت فولاد مبارکه در حال انجام است، ماموریتی است که ازسوی مدیریت محترم عامل شرکت فولادمبارکه به ایریسا داده شده و باید با جدیت دنبال شود.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون “ایریسا” تاکید کرد: بعد از پیاده‌‌سازی سیستم‌ نرم‌افزاری آرین و ایجاد یکپارچگی در گروه فولاد متیل، به سراغ اجرای طرح تحول دیجیتال خواهیم رفت، چراکه این موضوع منجر به بهبود بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها خواهد شد و حتی برای شرکت‌های تولیدی کاهش مصرف انرژی را به همراه خواهد داشت. در واقع میزان اهمیت انقلاب صنعتی نسل چهارم، اجرای طرح تحول دیجیتال و در نهایت هوشمندسازی شرکت‌ها ضمن ایجاد چابکی برای مجموعه، به کسب و کار رونق می‌بخشد.

وی ادامه داد: امروزه در جهان ثابت شده، پیاده سازی طرح تحول دیجیتال بین 6تا8درصد بهره‌وری را افزایش می‌دهد و ما امیدواریم بتوانیم طرح تحول دیجیتال را در هلدینگ فولاد متیل نیز پیاده‌سازی کنیم.

گلبو تصریح کرد: برای اجرای طرح تحول دیجیتال در ابتدای کار باید نقشه راه پیاده سازی شود تا بتوان برای آن مدت زمان تعیین کرد؛ اما در کل می‌توان گفت اجرای طرح تحول دیجیتال برای شرکت‌های متوسط، فرآیند 2 تا3 ساله خواهد داشت تا مجموعه مربوطه به سطح مناسبی از بلوغ و هوشمندی در کسب و کار برسد.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *