20220208_130941

تعاملات بین شرکتی گروه فولادمبارکه در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

 

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی به صورت حضوری و مجازی در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، حضور فعال فولاد مبارکه و شرکت‌های این گروه در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد حمایت از شرکت‌های فعال در بومی‌سازی صنعت فولاد و تامین مواد اولیه مورد نیاز آنها از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

نکته مهم درخصوص برگزاری این رویداد که 2 روز از برپایی آن می‌گذرد، تعامل میان مدیران، معاونان، کارشناسان و… در گروه فولاد مبارکه در راستای اهداف تعریف شده و بلند مدت این مجموعه بزرگ فولادی است تا صنعت فولاد کشور به سمت خودکفایی هرچه بیشتر حرکت کند.

این نمایشگاه در حالی برپا شده است که بسیاری از شرکت‌های فعال در صنعت فولاد به سمت بومی سازی حرکت کرده و توانسته‌اند موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند تا در نهایت بخش عمده ای از نیاز صنایع کشور به  انواع محصولات فولادی را تامین کرده و صرفه جویی ارزی قابل توجهی را برای کشور به ثبت برسانند.

در این میان حضور پررنگ مدیران گروه فولادمبارکه و گفت‌وگو با واحدهای مصرف کننده محصولات فولادی در جهت حمایت از تولید و ساخت داخل کشور در سومین نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد ایران در دستور کار قرار گرفته است.

در واقع این اقدام که در تمامی نمایشگاه‌های تخصصی صنعت فولاد انجام می‌گیرد در راستای سیاست‌های تعریف شده فولاد مبارکه ( بومی‌سازی و حرکت توسعه‌ای صنعت فولاد کشور) است.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه در هتل المپیک تهران برپاست.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *