IMG_9267

در جلسه ارزیابی تعالی سازمانی هلدینگ فولاد متیل مطرح شد: اجرای مدل EFQM راهی برای دستیابی سازمان به پایداری و تعالی است

 

جلسه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی هلدینگ فولاد متیل با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این مجموعه به صورت آنلاین از سوی تیم ارزیابان سازمان تعالی در روزهای 12 و 13 بهمن ماه در محل هلدینگ فولاد متیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مهندس رضا حیدری مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل در اختتامیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی با اشاره به اینکه امروزه سازمان‌ها در مسیر سریع تحولات به خصوص در فرآیند پرسرعت تحول دیجیتال با چالش‌های بی‌شماری مواجه هستند، اظهار کرد: اگر طی سال‌های گذشته در چرخه عمر سازمان‌ها، مدیران در مرحله ثبات سازمان به فکر توسعه بودند، امروزه با توجه به تحولات سریع در حوزه دیجیتال و هوش مصنوعی، بسیار زودتر از آنچه می‌پنداشتیم، باید نگران خروج کسب و کارهای خود از گردونه باشیم.

وی تصریح کرد: بنده و همکارانم می‌بایست بیش از پیش پاسخگوی خواسته‌ها و انتظارات مشتریان و ذینفعان باشیم و رضایت و اقبال مشتریان، مصرف کنندگان، کارکنان، سهامداران، تامین‌کنندگان و جامعه را در کیفیت خروجی‌های سازمان مورد توجه قرار دهیم.

مهندس حیدری افزود: با این نگاه توجه رهبران سازمان، مشاوران و ارزیابان مدیریت کیفیت قابل درک خواهد بود.

به گفته مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل، EFQM به عنوان یکی از بهترین مدل‌ها به جهت مدیریت کیفیت و دستیابی سازمان به پایداری و تعالی است و در اولویت قرار می‌گیرد.

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *