20211221_153441

عضو هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل: با اصلاحات اخیر، بهبود و افزایش بازدهی در هلدینگ فولادمتیل قابل پیش بینی است

 

 

عضو هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل با اشاره به برگزاری جلسه هیات مدیره این هلدینگ که روز دوشنبه 29آذرماه برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: با حضور مدیرعامل جدید در هلدینگ فولاد متیل، قدم‌های مثبتی در راستای تسهیل اجرای اهداف این هلدینگ برداشته شود.

رسول پورسعادت با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهمی که باید در مجموعه هلدینگ فولاد متیل انجام شود بهبود و افزایش بازدهی در این هلدینگ است که نیازمند تلاش و همت همه افراد است.

عضو هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل تاکید کرد: این مجموعه در تلاش است با اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری‌های جدید، گام‌های اثربخشی در رسیدن به اهداف شرکت مادر ( شرکت فولادمبارکه) بردارد.

وی همچنین به اجرای سیستم آرین در شرکت‌های زیرمجموعه فولاد متیل اشاره کرد و گفت: ما باید بتوانیم یک سیستم یکپارچه اطلاعاتی برای تمام شرکت‌ها داشته باشیم؛ برای رسیدن به این هدف لازم است تا مدیران در مجموعه شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد متیل همکاری لازم را داشته باشند. در واقع استقرار نرم افزار آرین منجر به شفافیت در فعالیت‌های شرکت شده و ابزاری است که می‌تواند مدیریت را در راستای رسیدن به اهداف خود یاری کند.

پیاده سازی نرم‌افزار آرین، چابکی در هلدینگ فولاد متیل را افزایش خواهد داد

به گفته پورسعادت، با پیاده سازی نرم افزار آرین در تمامی زیرمجموعه‌های هلدینگ فولاد متیل، چابکی در این مجموعه افزایش خواهد یافت و در این زمینه از ماژول‌های مختلف برای شرکت‌ها استفاده خواهد شد. در این راستا مذاکراتی با شرکت ایریسا انجام شده تا در کمترین زمان ممکن آن را به اجرا و بهره‌برداری برساند.

وی همچنین از تهیه صورت‌های مالی 6ماهه حسابرسی شده منتهی به 31شهریور 1400 هلدینگ فولاد متیل با همکاری واحدهای امورمالی شرکت‌های زیرمجموعه و امور مالی و حسابرس مستقل هلدینگ فولاد متیل خبر داد.

وی به عنوان رییس کمیته حسابرسی هلدینگ فولاد متیل افزود: جلسه این کمیته با حضور تمامی اعضا برگزار شد و امید می‌رود با شناسایی نقاط قابل بهبود، اقدامات اساسی و اصلاحی برای مجموعه در آینده نزدیک انجام شود.

پورسعادت، همچنین در پایان سخنانش از تلاش‌های همه همکاران در مجموعه هلدینگ فولاد متیل تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *