7-1

پیام سرپرست هلدینگ فولاد متیل مجتبی مهدیان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتازاست، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است . دراهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی همین بس که مولا علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر ، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند .

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

بدینوسیله ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی به ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی در مجموعه هلدینگ فولاد متیل تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان سلامت و توفیق در خدمتگزاری به ملت شریف ایران را خواهانم.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *