اخبار فولاد متیل

رونمایی از سامانه‌های “متیل مارکت”،  “هوش تجاری” با حضور سعید زرندی مدیر گروه فولاد مبارکه در غرفه فولاد مبارکه اصفهان در حاشیه نمایشگاه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۴

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل به نقل از معدن نیوز، سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، در مراسم رونمایی از ساختار جدید توزیع محصولات این شرکت با تأکید بر اهمیت شفافیت، ساماندهی بازار و تسهیل دسترسی مشتریان، از واگذاری راهبری ۲۶ مرکز فروش فولاد مبارکه به گروه متیل خبر داد.

در مراسم رونمایی از ساختار جدید توزیع محصولات فولاد مبارکه، سعید زرندی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای ساماندهی فروش خُرده و ایجاد شفافیت در زنجیره توزیع گفت: از ابتدای تأسیس فولاد مبارکه تاکنون، ۲۶ مرکز در سراسر کشور برای عرضه و توزیع محصولات فولادی ایجاد شده که به مرور زمان توسعه یافته‌اند. امروز راهبری تمامی این مراکز به گروه متیل سپرده شده تا با ساختاری متمرکز و منسجم، توزیع محصولات سرد زیر ضخامت ۵۰ را در سطح استان‌ها ساماندهی کند.

زرندی با تأکید بر اینکه این اقدام در راستای یکی از سیاست‌های کلیدی گروه فولاد مبارکه یعنی شفافیت و دسترسی آسان مشتریان به خدمات انجام شده، افزود: از ابتدای سال جاری این پروژه را با جدیت دنبال کردیم و خوشبختانه امروز شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم.

وی افزود: هدف ما از این تحول، ایجاد نظم در بازار خُرده‌فروشی، جلوگیری از واسطه‌گری‌های غیرشفاف و حمایت از مصرف‌کنندگان واقعی است.

زرندی ابراز امیدواری کرد: این ساختار جدید و ابزارهای نظارتی آن، به حفظ آرامش بازار فولاد کمک خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم در شرایط جدید اقتصادی، از ظرفیت مراکز توزیع استانی به بهترین نحو برای خدمت‌رسانی به مشتریان استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *