2222

در آغازین روزهای سال ۱۴۰۲ صورت گرفت؛ دیدار نوروزی مدیرعامل، جمعی از معاونین و مدیران فولاد مباركه با كاركنان این شركت

مدیرعامل، جمعی از معاونین و مدیران فولاد مبارکه در آغازین روزهای سال ۱۴۰۲، با کارکنان شاغل و پیمانکار این شرکت در واحدهای مختلف دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل به نقل از فولادمبارکه، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار نوروزی با کارکنان، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، از عزم این شرکت برای تحقق رشد تولید در سال جدید خبر داد و گفت: در سال گذشته رکوردهای تولید متعددی در فولاد مبارکه به ثبت رسید، اقدامات ارزشمندی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت پذیرفت و گام‌های بلندی در حوزه اشتغال‌آفرینی توسط فولاد مبارکه برداشته شد.

وی در ادامه افزود: گروه فولاد مبارکه برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی را رقم زد و در این راستا موفق به ثبت بیش از ۶۰ رکورد تولید روزانه، ماهانه و سالانه شد و ۱۴ محصول جدید را تولید کرد که تلاش کارکنان در این مسیر بسیار قابل تقدیر است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید، فرصت مغتنمی برای کسب توفیق در رشد تولید است که باید آن را از خداوند منّان طلب کنیم و موفقیت‌های آینده را باید در همین ماه از پروردگار متعال بخواهیم.

وی در پایان اذعان داشت: فولاد مبارکه نقش موثری در رشد اقتصادی کشور دارد؛ امروز اقتصاد کشور به تولید صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه نیاز دارد، بنابراین رکوردزنی‌های تولید و افتخارآفرینی‌های این صنعت بسیار ارزشمند است

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *