نشست هم اندیشی

در نشست هم‌اندیشی فولادمبارکه با شرکت‌های تابعه مطرح شد: ایجاد شفافیت در فروش محصولات فولادمبارکه اولویت اصلی است

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱ با حضور مدیران عامل شرکت‌های گروه فولادمبارکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان حاضر در این نشست، اظهار کرد: امید می‌رود در این نشست بتوانیم عملکرد سال جاری و چالش‌های پیش رو، همچنین برنامه‌های سال آینده را مورد بررسی قرار دهیم.

به گفته طهمورث جوانبخت، هدف اصلی از برگزاری این نشست، شنیدن نظرات و سخنان مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه است تا در نهایت بتوانیم با جمع بندی این نظرات، اهداف سال آینده مشخص و تبیین شود.

 

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در این نشست ضمن تشکر از شرکت فولاد مبارکه به جهت تشکیل این جلسه، ایجاد شفافیت را مهم‌ترین اولویت فولادمبارکه در دوره جدید مدیریت دانست و گفت: اقدام هلدینگ فولاد متیل نیز در پیاده سازی سیستم یکپارچه آرین در همین راستا بوده است.

رضا حیدری الزام فولاد متیل در تحلیل محیطی برای شرکت‌های تابعه و وابسته ، همچنین بازاریابی موثر را گام جدی این هلدینگ را به سمت فولاد مبارکه قلمداد کرده و از معاونت فروش فولاد مبارکه درخواست کرد تا در تخصیص محصولات به شرکت‌ها، به پیشنهاد آنان که حاصل از بازاریابی است، توجه ویژه داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان نیز به عنوان یکی دیگر از حاضرین در این نشست اظهار کرد: چند نکته کلیدی درخصوص عمده فعالیتهای مراکز خدماتی گروه فولاد مبارکه وجود دارد. نخست اینکه در سالی که گذشت بازار محصولات فولادی از شرایط مناسبی برخوردار نبود، بنابراین لازم است که مراکز خدماتی به عنوان توزیع کننده و فروشنده محصولات، مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند از این بحران عبور کنند. به عنوان مثال داشتن نگاه مثبت به این مراکز یکی از مواردی است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

احمد سعیدبخش با اشاره به اینکه مراکز خدماتی بازوی فولادمبارکه هستند و وظیفه دارند محصولات فولاد مبارکه را میان مشتریان تقسیم کنند، به دریافت محصولات با کیفیت به این مراکز تاکید کرد و گفت: عدم توجه به این مهم باعث بوجود آمدن مشکل در راستای اهداف تعریف شده مراکز است.

 

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *