قلههای تعالی، پیش روی هلدینگ فولاد متیل
به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، آیین اختتامیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی امروز هشتم بهمنماه 1403 با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان این هلدینگ و تیم ارزیابی جایزه برگزار شد.
محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در این جلسه اظهار کرد: یکی از مواردی که ما به دنبال پیادهسازی آن در فولاد متیل هستیم فرهنگ کار و تلاش و ارتقاء است که طی سالهای گذشته این موضوعات در بین کارکنان به بهترین نحو در حال رشد و نمو است.
وی گفت: فلسفه وجودی فولاد متیل، خلق آیندهای بهتر است و برای این که بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را در زمینههای مختلف متوجه شویم باید در این ارزیابیها شرکت کنیم تا این آینده بهتر که موجب آبادانی کشور و ارتقاء اقتصاد میشود در افقهای پیش رو از جمله افق 1410 محقق شود.
مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: ما در هلدینگ برنامههای زیادی در جهت ارتقاء شرکتهای گروه و شرکت اصلی داریم. این برنامهها بهزودی اجرایی خواهد شد و طی سالهای آینده، فولاد متیل به طور جدیتری در مسیر تعالی قرار میگیرد.
وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که در این مسیر بسیار مهم است همین فرایندهای پیش ارزیابی و خودازریابی است و در این دوره با جدیت توسط ارزیاب خارج از سازمان انجام شد که چنین اتفاقاتی میتواند تأثیر خوبی را در ارزیابیها و بهبود مستمر سازمان داشته باشد.
تاجمیر ریاحی تصریح کرد: حرکت در مسیر تعالی، امری تدریجی است و با توجه به اینکه استراتژیهای فولاد متیل با دقت و ظرافت تدوین شده، این هلدینگ در افقهای پیش رو، بهسرعت این مسیر را طی نموده و به قلههای تعالی سازمانی نیز خواهد رسید.
وی تأکید کرد: مجموع این تجارب، درسآموختههای خوبی را برای همه ما به ارمغان میآورد و ما را در مسیر شناخت بیشتر نقاط قوت و ضعف، چالشها، فرصتهای سازمان و بهینهکاوی از سازمانهای الگو پایدارتر و کارآزمودهتر میکند.
مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در پایان صحبتهای خود از پیگیریهای بیوقفه کارکنان طی سال گذشته و تلاشهای ارزیابان در این دوره از ارزیابی تشکر کرد.
Related Posts
مشروح مصاحبه/ خوشهبندی بازارها؛ کلید توسعه صادرات پایدار
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
فشارهای زیستمحیطی و الزامات کربنی بازارهای جهانی، گذار به «فولاد سبز» را به یک ضرورت راهبردی برای حفظ و توسعه صادرات صنعت فولاد ایران تبدیل کرده است. در میزگردی با حضور ابراهیم دادخواهتهرانی، معاون هلدینگ فولاد متیل، و رضا قدمی، کارشناس تحقیقات بازار، راهکارهای همراستاسازی تولید با انتظارات بازار بررسی شد. به نظر میرسد تنها با اولویتبندی بازارها و تدوین برنامه عملیاتی، صنعت فولاد ایران میتواند جایگاه خود در رقابت جهانی را مستحکم کند.
تیزر میزگرد/ چشمانداز بازارهای فولاد ایران با رویکرد سبز
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
در سمپوزیوم فولاد ۴۰۴، مقاله منتخب هلدینگ فولاد متیل با عنوان «اولویتبندی بازارهای صادراتی فولاد ایران در مسیر گذار به فولاد سبز» ارائه شد.
توسعه بازار محصولات گروه فولاد مبارکه با محوریت فولاد متیل
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در گفتوگو با چیلان، با اشاره به فرصتهای سودآوری شرکتهای تابعه در شرایط رکودی فعلی بازار فولاد، از توسعه بازار محصولات گروه فولاد مبارکه در سراسر کشور و منطقه غرب آسیا با محوریت فولاد متیل خبر داد.
تحول در مدلهای کسب و کار و توسعه بازارهای صادراتی
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
همسویی استراتژیک هلدینگ فولاد متیل با استراتژیهای گروه فولاد مبارکه ستودنیست
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
حضور فعالانه کارکنان در انجام پروژههای استراتژیک و تعالی هلدینگ فولاد متیل
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بزرگ هلدینگ فولاد متیل
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
همزمان با اعیاد بزرگ ولادت حضرت فاطمه زهرا و حضرت علی علیهما السلام، دو مسابقه فرهنگی ویژه کارکنان خانواده بزرگ هلدینگ فولاد متیل برگزار میشود.
شروع فرایند خودارزیابی هلدینگ فولاد متیل برای شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
مدیر استراتژی و تعالی هلدینگ فولاد متیل از شروع فرایند خودارزیابی برای افزایش آمادگی در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی خبر داد.