سامانه های آنلاین فولاد متیل، همافزایی میان تجربه صنعتی و فناوری دادهمحور است
به گزارش روابطعمومی فولاد متیل به نقل از روابط عمومی هلدینگ آتیهفولاد، مهدی کویتی مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد در حاشیه نمایشگاه بینالمللی فولاد کیش با اشاره به رونمایی از سامانههای هوش تجاری و فروش اینترنتی فولاد متیل، این اقدام را نقطه عطفی در مسیر دیجیتالیسازی زنجیره فروش محصولات فولادی دانست.
وی با تأکید بر اینکه هلدینگ آتیهفولاد همواره بر تحول فناورانه و چابکسازی فرآیندهای تجاری در شرکتهای تابعه خود تمرکز دارد، گفت: فولاد متیل با بهرهگیری از سامانههای نوین و هوش تجاری، الگویی موفق از تلفیق تجربه صنعتی و فناوری دادهمحور ارائه داده است؛ اقدامی که نهتنها کارایی زنجیره فروش را افزایش میدهد، بلکه به شفافیت، عدالت و رضایت مشتریان در بازار فولاد منجر میشود.
مدیرعامل آتیهفولاد افزود: اجرای چنین پروژههایی بیانگر بلوغ مدیریتی و آیندهنگری در مجموعه فولاد متیل است. ما باور داریم که مسیر پایداری و رشد در صنعت فولاد از دل تحول دیجیتال و سرمایهگذاری در فناوریهای نوین عبور میکند.
کویتی در ادامه با اشاره به نقش آتیهفولاد در راهبری توسعه فناورانه شرکتهای زیرمجموعه گفت: حمایت از پروژههایی مانند سامانه هوش تجاری فولاد متیل، بخشی از راهبرد کلان ما برای ایجاد همافزایی میان شرکتها و شکلدادن به زنجیرهای هوشمند، شفاف و پاسخگو در صنعت فولاد کشور است.
مدیرعامل هلدینگ آتیهفولاد در پایان اظهار داشت: امروز با تلاشهای فولاد متیل، گام مهمی در مسیر نوسازی زیرساختهای فروش و خدماترسانی برداشته شده است. این دستاورد، نمادی از رویکرد تحولگرای خانواده آتیهفولاد است که توسعه مبتنی بر دانش و فناوری را سرلوحه برنامههای خود قرار داده است.
Related Posts
مشروح مصاحبه/ خوشهبندی بازارها؛ کلید توسعه صادرات پایدار
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
فشارهای زیستمحیطی و الزامات کربنی بازارهای جهانی، گذار به «فولاد سبز» را به یک ضرورت راهبردی برای حفظ و توسعه صادرات صنعت فولاد ایران تبدیل کرده است. در میزگردی با حضور ابراهیم دادخواهتهرانی، معاون هلدینگ فولاد متیل، و رضا قدمی، کارشناس تحقیقات بازار، راهکارهای همراستاسازی تولید با انتظارات بازار بررسی شد. به نظر میرسد تنها با اولویتبندی بازارها و تدوین برنامه عملیاتی، صنعت فولاد ایران میتواند جایگاه خود در رقابت جهانی را مستحکم کند.
تیزر میزگرد/ چشمانداز بازارهای فولاد ایران با رویکرد سبز
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
در سمپوزیوم فولاد ۴۰۴، مقاله منتخب هلدینگ فولاد متیل با عنوان «اولویتبندی بازارهای صادراتی فولاد ایران در مسیر گذار به فولاد سبز» ارائه شد.
توسعه بازار محصولات گروه فولاد مبارکه با محوریت فولاد متیل
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در گفتوگو با چیلان، با اشاره به فرصتهای سودآوری شرکتهای تابعه در شرایط رکودی فعلی بازار فولاد، از توسعه بازار محصولات گروه فولاد مبارکه در سراسر کشور و منطقه غرب آسیا با محوریت فولاد متیل خبر داد.
شماره 1457خبرنامه فولاد منتشر شد
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
تحول در مدلهای کسب و کار و توسعه بازارهای صادراتی
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
همسویی استراتژیک هلدینگ فولاد متیل با استراتژیهای گروه فولاد مبارکه ستودنیست
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
حضور فعالانه کارکنان در انجام پروژههای استراتژیک و تعالی هلدینگ فولاد متیل
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بزرگ هلدینگ فولاد متیل
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
همزمان با اعیاد بزرگ ولادت حضرت فاطمه زهرا و حضرت علی علیهما السلام، دو مسابقه فرهنگی ویژه کارکنان خانواده بزرگ هلدینگ فولاد متیل برگزار میشود.