اخبار فولاد مبارکه, اخبار فولاد متیل

سامانه های آنلاین فولاد متیل، هم‌افزایی میان تجربه صنعتی و فناوری داده‌محور است

به گزارش روابط‌عمومی فولاد متیل به نقل از روابط عمومی هلدینگ آتیه‌فولاد، مهدی کویتی مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش با اشاره به رونمایی از سامانه‌های هوش تجاری و فروش اینترنتی فولاد متیل، این اقدام را نقطه عطفی در مسیر دیجیتالی‌سازی زنجیره فروش محصولات فولادی دانست.

وی با تأکید بر اینکه هلدینگ آتیه‌فولاد همواره بر تحول فناورانه و چابک‌سازی فرآیندهای تجاری در شرکت‌های تابعه خود تمرکز دارد، گفت: فولاد متیل با بهره‌گیری از سامانه‌های نوین و هوش تجاری، الگویی موفق از تلفیق تجربه صنعتی و فناوری داده‌محور ارائه داده است؛ اقدامی که نه‌تنها کارایی زنجیره فروش را افزایش می‌دهد، بلکه به شفافیت، عدالت و رضایت مشتریان در بازار فولاد منجر می‌شود.

مدیرعامل آتیه‌فولاد افزود: اجرای چنین پروژه‌هایی بیانگر بلوغ مدیریتی و آینده‌نگری در مجموعه فولاد متیل است. ما باور داریم که مسیر پایداری و رشد در صنعت فولاد از دل تحول دیجیتال و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوین عبور می‌کند.

کویتی در ادامه با اشاره به نقش آتیه‌فولاد در راهبری توسعه فناورانه شرکت‌های زیرمجموعه گفت: حمایت از پروژه‌هایی مانند سامانه هوش تجاری فولاد متیل، بخشی از راهبرد کلان ما برای ایجاد هم‌افزایی میان شرکت‌ها و شکل‌دادن به زنجیره‌ای هوشمند، شفاف و پاسخ‌گو در صنعت فولاد کشور است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد در پایان اظهار داشت: امروز با تلاش‌های فولاد متیل، گام مهمی در مسیر نوسازی زیرساخت‌های فروش و خدمات‌رسانی برداشته شده است. این دستاورد، نمادی از رویکرد تحول‌گرای خانواده آتیه‌فولاد است که توسعه مبتنی بر دانش و فناوری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *