رونمایی از سامانههای “متیل مارکت”، “هوش تجاری” با حضور سعید زرندی مدیر گروه فولاد مبارکه در غرفه فولاد مبارکه اصفهان در حاشیه نمایشگاه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۴
به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل به نقل از معدن نیوز، سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، در مراسم رونمایی از ساختار جدید توزیع محصولات این شرکت با تأکید بر اهمیت شفافیت، ساماندهی بازار و تسهیل دسترسی مشتریان، از واگذاری راهبری ۲۶ مرکز فروش فولاد مبارکه به گروه متیل خبر داد.
در مراسم رونمایی از ساختار جدید توزیع محصولات فولاد مبارکه، سعید زرندی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با اشاره به اقدامات انجامشده در راستای ساماندهی فروش خُرده و ایجاد شفافیت در زنجیره توزیع گفت: از ابتدای تأسیس فولاد مبارکه تاکنون، ۲۶ مرکز در سراسر کشور برای عرضه و توزیع محصولات فولادی ایجاد شده که به مرور زمان توسعه یافتهاند. امروز راهبری تمامی این مراکز به گروه متیل سپرده شده تا با ساختاری متمرکز و منسجم، توزیع محصولات سرد زیر ضخامت ۵۰ را در سطح استانها ساماندهی کند.
زرندی با تأکید بر اینکه این اقدام در راستای یکی از سیاستهای کلیدی گروه فولاد مبارکه یعنی شفافیت و دسترسی آسان مشتریان به خدمات انجام شده، افزود: از ابتدای سال جاری این پروژه را با جدیت دنبال کردیم و خوشبختانه امروز شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم.
وی افزود: هدف ما از این تحول، ایجاد نظم در بازار خُردهفروشی، جلوگیری از واسطهگریهای غیرشفاف و حمایت از مصرفکنندگان واقعی است.
زرندی ابراز امیدواری کرد: این ساختار جدید و ابزارهای نظارتی آن، به حفظ آرامش بازار فولاد کمک خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم در شرایط جدید اقتصادی، از ظرفیت مراکز توزیع استانی به بهترین نحو برای خدمترسانی به مشتریان استفاده کنیم.
Related Posts
مشروح مصاحبه/ خوشهبندی بازارها؛ کلید توسعه صادرات پایدار
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
فشارهای زیستمحیطی و الزامات کربنی بازارهای جهانی، گذار به «فولاد سبز» را به یک ضرورت راهبردی برای حفظ و توسعه صادرات صنعت فولاد ایران تبدیل کرده است. در میزگردی با حضور ابراهیم دادخواهتهرانی، معاون هلدینگ فولاد متیل، و رضا قدمی، کارشناس تحقیقات بازار، راهکارهای همراستاسازی تولید با انتظارات بازار بررسی شد. به نظر میرسد تنها با اولویتبندی بازارها و تدوین برنامه عملیاتی، صنعت فولاد ایران میتواند جایگاه خود در رقابت جهانی را مستحکم کند.
توسعه بازار محصولات گروه فولاد مبارکه با محوریت فولاد متیل
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در گفتوگو با چیلان، با اشاره به فرصتهای سودآوری شرکتهای تابعه در شرایط رکودی فعلی بازار فولاد، از توسعه بازار محصولات گروه فولاد مبارکه در سراسر کشور و منطقه غرب آسیا با محوریت فولاد متیل خبر داد.
شماره 1457خبرنامه فولاد منتشر شد
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
تحول در مدلهای کسب و کار و توسعه بازارهای صادراتی
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
همسویی استراتژیک هلدینگ فولاد متیل با استراتژیهای گروه فولاد مبارکه ستودنیست
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
حضور فعالانه کارکنان در انجام پروژههای استراتژیک و تعالی هلدینگ فولاد متیل
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
فولاد متیل؛ الگویی موفق در پیادهسازی مدل جایزه ملی تعالی سازمانی در بین هلدینگهای کشور
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
مدیر استراتژی و تعالی سازمانی هلدینگ فولاد متیل از انتخاب این هلدینگ به عنوان الگوی موفق پیادهسازی مدل جایزه ملی جایزه تعالی در بین هلدینگهای شرکتکننده در این جایزه خبر داد.
شماره 1455خبرنامه فولاد منتشر شد
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments
شماره 1454خبرنامه فولاد منتشر شد
-
Posted by
واحد روابط عمومی
- 0 comments