اخبار فولاد متیل

کارگاه آموزشی بازارگاه فروش برخط محصولات فولادی و سامانه ارتباط با مشتریان

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، آموزشی کارگاه دو روزه با موضوع فروش الکترونیکی بازارگاه فروش برخط محصولات فولادی (Market place) و سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) ویژه مدیران و کارشناسان بازرگانی شرکت‌های تابعه هلدینگ برگزار شد.
در این کارگاه که با همکاری شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون (ایریسا) برگزار شد شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی در مورد اصول کار با این سامانه‌ها مطالبی را آموختند.
هدف از راه‌اندازی این سامانه، تسهیل خرید مشتریان از محصولات مراکز خدماتی تابعه هلدینگ فولاد متیل و همچنین بازاریابی و فروش محصولات در محل کارخانه مشتریان است. به‌عبارت دیگر، ثبت سفارش به صورت آنلاین و در محل برای مشتریان و توسط خود مشتری یا بازاریابان انجام می‌شود.
با راه‌اندازی این سامانه، امکان دسترسی مشتریان در سراسر کشوره به تمامی محصولات فولادی موجود در مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل فراهم می‌شود. همچینین مشتریان می‌توانند علاوه بر خرید محصولات، درخواست خدمات مورد نیاز خود را نیز در سامانه ثبت و نهایی کنند.
به‌علاوه با توجه به محدودیت‌های موجود برای انتقال وجه و خرید نقدی، امکان خرید اعتباری نیز پیش‌بینی شده است و مشتریان می‌توانند پس از اعتبارسنجی، از این امکان استفاده کنند.
در این بین سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان (CRM) نیز نقشی کلیدی را ایفا می‌کند و ارتقاء سطح تعامل میان شرکت‌های گروه فولاد متیل و مشتریان را به همراه دارد.
گفتنی است سامانه بازارگاه فروش برخط محصولات فولادی (Metil Market) پیش از این در نمایشگاه فولاد کیش 1404 به همراه سامانه هوش تجاری هلدینگ فولاد متیل (Metil BI) توسط سعید زرندی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه رونمایی شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *