14000819-3

افتتـاح خط تولید بـردهای نسوز کلسیم سیلیکات در شرکت صنایع آهن و فولاد نور

توسط هلدینگ فولاد متیل صورت گرفت :

افتتـاح خط تولید بـردهای نسوز کلسیم سیلیکات در شرکت صنایع آهن و فولاد نور

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل ، خط تولید بـردهای نسوز کلسیم سیلیکات در شرکت مواد نسوز مازند پارس با همکاری هلدینگ فولاد متیل و شرکت صنایع آهن و فولاد نور افتتـاح شد.

این گزارش حاکی است: سیروس حامدی مدیر عامل هلدینگ فولاد متیل با حضور در شرکت مواد نسوز مازند پارس ،خط تولید بردهای کلسیم سیلیکات را افتتاح و ابراز امیدواری نمود که با راه اندازی این واحد صنعتی به حول و قوه الهی بخش عمده ای از بردهای نسوز صنعت فولاد، نفت و پتروشیمی کشور تامین می گردد.

وی خاطر نشان کرد : این واحد صنعتی با تولید سالیانه 5000 متر مکعب انواع بردهای نسوز با کیفیت استانداردهای جهانی در کنار تامین نیاز کشور می تواند به بازار جهانی هم صادرات داشته باشد ، ضمن این که در آینده نزدیک خط تولید فیوزد آلومینا هم برای اولین بار در کشور در همین واحد صنعتی به ظرفیت 3000 تن در سال راه اندازی می گردد که با تولید این تناژ 20 درصد از واردات این محصول کاهش می یابد.

گفتنی است : شرکت صنایع آهن و فولاد نور در گروه هلدینگ فولاد متیل در سال 1398 با توجه به نیاز کشور بخصوص صنایع فولاد، پتروشیمی و نفت به انواع بردهای کلسیم سیلیکات و همچنین عدم تولید فیوزد آلومینا در کشور با همکاری بخش خصوصی اقدام به ساخت، نصب و راه اندازی این واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی تشبندان آمل نمود.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *